accessibility-icon
share-icon
צילום: מארק ישראל סלם/POOL, פלאש 90
צילום: מארק ישראל סלם/POOL, פלאש 90

קבוצת האקרים איראנים טוענת: פרצנו לטלפון ראש הסגל של רה"מ

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

ח טבת ה'תשפו (28.12.25)

17

7

like

2

dislike

קבוצת ההאקרים "חנדלה", המזוהה עם איראן, טוענת שפרצה לטלפון של צחי ברוורמן, ראש הסגל של נתניהו • הפריצה מגיעה זמן קצר לאחר הפריצה ופרסום המידע האישי של נפתלי בנט, כחלק מקמפיין לוחמה פסיכולוגית נגד צמרת המדינה


קבוצה ההאקרים "חנדלה", המזוהה עם האיראנים, פירסמה היום (ראשון) כי היא פרצה לטלפון הסלולרי של צחי ברוורמן, ראש הסגל של רה"מ, זאת כשבוע וחצי לאחר שפרצו לטלפון של רה"מ לשעבר, נפתלי בנט, ופרסמו את כל המידע האישי אותו הוציאו מהטלפון.

בהודעת "חנדלה", שהופצה ברשתות החברתיות, נכתב: "האייפון 16 פרו מקס של ברוורמן נפרץ. ולא רק עכשיו – חנדלה צופה, חודר ומאזין כבר שנים. אותו שומר-הדממה שהאמנתם בו, זה שסידר את עולמו של ביבי, שהחליט מי ייכנס ומי ייעלם, שאסף את כל הסודות המלוכלכים – הפך כעת לנקודת התורפה הגדולה ביותר שלכם. הכספת שעליה סמכתם עכשיו שלנו".

maximize-image
צילום: אבשלום שושני, פלאש 90

כאמור, לפני כעשרה ימים, פרסמה הקבוצה הודעה בערוץ הטלגרם, ובה היא טענה כי הצליחה לחדור למכשיר ה-iPhone 13 Pro של ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט.

קבוצת האקרים טוענת: פרצנו לאייפון של בנט

קבוצת האקרים טוענת: פרצנו לאייפון של בנט

31
17.12.25|אפרת ברינר

כדי "להוכיח" את הטענה, פורסמו צילומי מסך, לכאורה מתוך המכשיר, הכוללים רשימות אנשי קשר, התכתבויות וואטסאפ, ותמונות אישיות, וכן צילומי מסך של פגישות ולו"ז אישי. תחילה, בנט הכחיש את הפעולה, אך לאחר שהמידע הופץ נאלץ לאשר את דבר הפריצה.

עקבו אחרינו גם ב-Google News