כתבנו הצבאי הלל ביטון רוזן דיווח כי כוחות צה"ל תקפו היום (ראשון) ברצועת עזה תשתית טרור משמעותית במרחב נוסיראת, שלא הותקפה עד כה, זאת בעקבות הפרת הסכם הפסקת האש על ידי חמאס מוקדם יותר הבוקר. במסגרת התקיפה הוטלו עשרות חימושים מדויקים לעבר יעדי טרור תת-קרקעיים.
רשת אל-ערביה דיווחה כי בתקיפות צה"ל חוסל יחיא אלמבחוח, מפקד פלוגת נוח'בה בחטיבת צפון עזה. על פי הדיווח, יעד ההפצצה היה בית קפה בעיירה א-זוואידה שבמרכז הרצועה, ששימש על פי גורמי מודיעין כמוקד פעילות מבצעית של חמאס.
דובר צה"ל בערבית, אביחי אדרעי, פרסם הודעת אזהרה דחופה לתושבי רצועת עזה, בה נכתב: "בעקבות ההפרות החוזרות ונשנות של הסכם הפסקת האש והתקיפה הפלילית שביצעו גורמי טרור של חמאס הבוקר, צה"ל יגיב בעוצמה רבה נגד תשתיות טרור ונגד גורמי חמאס".
#عاجل تحذير عاجل إلى سكان قطاع #غزة
⭕️في أعقاب الانتهاكات المتكرّرة لاتفاق وقف إطلاق النار، والهجوم الإجرامي الذي نفذته عناصر حماس الإرهابية صباح اليوم سيردّ جيش الدفاع بقوة كبيرة ضدّ البنى التحتية الارهابية وضدّ عناصر حماس
⭕️يُجدّد جيش الدفاع تحذيره: من أجل سلامتكم ونظرًا… pic.twitter.com/zNIden78D6
— افيخاي ادرعي (@AvichayAdraee) October 19, 2025
עוד הוסיף: "למען ביטחונכם, ובשל הפשיטות המתמשכות, יש להימצא אך ורק בצד המערבי של הקו הצהוב. האזור המסומן באדום נחשב לאזור לחימה מסוכן מאוד – כל מי שנמצא בו מתבקש להתפנות מערבה באופן מיידי".
תיעודים נוספים מתקיפות צה"ל ברצועה:


