במבצע לילי נרחב לסיכול טרור, פשטו הלילה (שלישי) כוחות הביטחון על העיר בית לחם שבחטיבת עציון. במהלך הפעילות נעצרו 19 מבוקשים, בהם סוחרי אמצעי לחימה, והוחרמו כלי נשק ותחמושת.

במסגרת המבצע בבית לחם, סרקו כוחות הביטחון כ-50 מבנים שונים. במהלך הסריקות איתרו הלוחמים רובה מסוג M-16, חלקי נשק ותחמושת. במקביל, נרשמה פעילות גם בחטיבות מרחביות נוספות: בטולכרם נעצרו שני מבוקשים והוחרמו שני אקדחים, ובחטיבת יהודה הוחרם נשק מאולתר מסוג "קרלו".
על פי נתוני כוחות הביטחון, מתחילת השנה הלועזית הוגברה האכיפה נגד ייצור וסחר באמצעי לחימה ביהודה ושומרון. עד כה הוחרמו למעלה מ-250 כלי נשק ונתפסו 40 מחרטות ששימשו לייצור עצמי של כלי נשק ומטענים.
