כוחותינו סיכלו הערב (מוצאי שבת) הברחה משטח מצרים לישראל, באזור מרחב פילדלפי – לא ברצועת עזה, וירו בשני מבריחים. מבריח אחד נפצע והשני נעצר – ללא נפגעים לכוחותינו.
ניסיון ההברחה מתרחש ברקע עסקת שחרור החטופים שיצאה אל הפועל, כשכוחותינו ברצועת עזה נסוגו לקו הצהוב במסגרת תוכנית טראמפ. מפקד אוגדה 98 הדגיש אמש כי הכוחות "ערוכים לכל התפתחות ונשארים כאן דרוכים לפעולה".
בתוך כך, היום סייר ברצועה הרמטכ"ל אייל זמיר עם שליחי ארצות הברית למזרח התיכון, סטיב וויטקוף וג'ארד קושנר, מפקד פיקוד המרכז בצבא ארה"ב ומפקדים נוספים.
