accessibility-icon
share-icon
צילום: דובר צה"ל

הרמטכ"ל סייר ברצועת עזה עם וויטקוף וקושנר | צפו

דביר כהן

דביר כהן

יט תשרי ה'תשפו (11.10.25)

3

1

like

0

dislike

הרמטכ"ל אייל זמיר סייר ברצועת עזה עם שליחי טראמפ, סטיב וויטקוף וג'ארד קושנר, מפקד פיקוד המרכז בצבא ארה"ב ומפקדים נוספים בצה"ל • לאחר מכן, ביקרו במתחם השבים בבסיס רעים וצפו בהערכות צה״ל לקליטת החטופים הישראלים


הרמטכ״ל, רב אלוף אייל זמיר קיים היום (שבת) סיור שטח ברצועת עזה עם שליחי ארצות הברית למזרח התיכון, סטיב וויטקוף וג'ארד קושנר, מפקד פיקוד המרכז בצבא ארה"ב (CENTCOM), אדמירל בראד קופר, מפקד פיקוד הדרום, אלוף יניב עשור, ראש אגף התכנון, אלוף אייל הראל ומפקדים נוספים.

המפקדים ביקרו לאחר מכן במתחם השבים בבסיס רעים וצפו בהערכות צה״ל לקליטת החטופים הישראלים האמורים לחזור בימים הקרובים, במסגרת תוכניתו של הנשיא טראמפ.

maximize-image
images-count3+
צילום: דובר צה"ל
maximize-image
images-count3+
צילום: דובר צה"ל
maximize-image
images-count3+
צילום: דובר צה"ל
maximize-image
images-count3+
צילום: דובר צה"ל

מאוחר יותר, קיימו מפקד פיקוד מרכז האמריקאי והרמטכ"ל פאנל משותף עם מפקדים בכירים בצה"ל בו דנו על תמונת המצב המבצעית בזירות הקרובות והרחוקות ועל היערכות צה״ל בקווי ההיערכות העדכניים ברצועת עזה, בהתאם למתווה הסכם הפסקת האש והשבת החטופים.

ע"פ דובר צה"ל, כחלק ממאמצי התיאום להמשך, צה״ל נמצא בקשר רציף מול פיקוד המרכז של צבא ארה״ב לתכנון ומימוש ההסכם, באופן שיאפשר המשך שמירה על ביטחון מדינת ישראל: "מפגש זה מהווה חיזוק נוסף לקשר האסטרטגי והמבצעי ההדוק בין צה"ל לצבא ארה"ב".

עקבו אחרינו גם ב-Google News