הרמטכ״ל, רב אלוף אייל זמיר קיים היום (שבת) סיור שטח ברצועת עזה עם שליחי ארצות הברית למזרח התיכון, סטיב וויטקוף וג'ארד קושנר, מפקד פיקוד המרכז בצבא ארה"ב (CENTCOM), אדמירל בראד קופר, מפקד פיקוד הדרום, אלוף יניב עשור, ראש אגף התכנון, אלוף אייל הראל ומפקדים נוספים.
המפקדים ביקרו לאחר מכן במתחם השבים בבסיס רעים וצפו בהערכות צה״ל לקליטת החטופים הישראלים האמורים לחזור בימים הקרובים, במסגרת תוכניתו של הנשיא טראמפ.




מאוחר יותר, קיימו מפקד פיקוד מרכז האמריקאי והרמטכ"ל פאנל משותף עם מפקדים בכירים בצה"ל בו דנו על תמונת המצב המבצעית בזירות הקרובות והרחוקות ועל היערכות צה״ל בקווי ההיערכות העדכניים ברצועת עזה, בהתאם למתווה הסכם הפסקת האש והשבת החטופים.
ע"פ דובר צה"ל, כחלק ממאמצי התיאום להמשך, צה״ל נמצא בקשר רציף מול פיקוד המרכז של צבא ארה״ב לתכנון ומימוש ההסכם, באופן שיאפשר המשך שמירה על ביטחון מדינת ישראל: "מפגש זה מהווה חיזוק נוסף לקשר האסטרטגי והמבצעי ההדוק בין צה"ל לצבא ארה"ב".
