כתבנו בכנסת, אברהם חסון, התראיין אמש (רביעי) בתוכנית "סטורי לילה" בנחייתו של יהודה שלזינגר, וסיפר על ה"שיטה החדשה" בה נבחר הסדר בו עיתונאים זוכים לשאול שאלות במסיבות העיתונאים של ראש הממשלה.
"אנחנו שומעים לא מעט ביקורת מהשמאל, מחברי כנסת מהאופוזיציה: "תמיד ראש הממשלה נותן לערוץ 14 ראשון", אבל במסיבת העיתונאים של יום ראשון, הכתבת של עיתון הארץ שאלה את השאלה הראשונה", סיפר חסון.

שלזינגר המופתע שאל את הכתב איך זה ייתכן, בתגובה – סיפר חסון: "ראש הממשלה נתניהו אימץ את השיטה מחברו בבית הלבן. כנראה שנתניהו ראה איך טראמפ מנהל את מסיבות העיתונאים שלו, והחליט שהוא מביא את זה לארץ".
"אם פעם באמת הייתה הגרלה בין כל הכתבים, עכשיו הוא פשוט מנהל את הישיבות: כל הכתבים מרימים יד, פורצים, שואלים, וראש הממשלה בוחר", סיכם חסון.
