כוחותינו תקפו היום (ראשון) במרחב העיר עזה, בניין רב קומות שהיה בשימוש ארגון הטרור חמאס. המחבלים הציבו עמודות תצפית בבניין לצורך ביצוע מארבים ומעקבים אחר מיקום כוחותינו בשטח וקידום מתווי טרור נגד מדינת ישראל.

טרם תקיפת הבניין, כוחותינו נקטו בצעדים על מנת לצמצם את הסיכוי לפגיע בבלתי מעורבים, לרבות אזהרת האוכלוסייה מראש, שימוש בחימוש מדויק, תצפית מהאוויר ומידע מודיעיני.
דובר צה"ל מסר: "ארגוני הטרור ברצועה מפרים באופן שיטתי את הדין הבין לאומי, תוך ניצול אכזרי של מוסדות אזרחיים ופעילות בנוכחות האוכלוסייה במקום. צה"ל ימשיך לפעול בעוצמה ובנחישות נגד ארגוני הטרור ברצועה".
