ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח היום (חמישי) עם אליזבטה צ'ורקוב החוקרת הישראלית בת ה-38, ששוחררה משבי ארגון הטרור הפרו-איראני "כתאב חיזבאללה" בעיראק ועם אחיה דוד.
אליזבטה הודתה לראש הממשלה ולכלל הגורמים שעסקו בשחרורה ובטיפול בה ובמשפחתה. בשיחתם היא תיארה את תנאי השבי הקשים בהם שהתה, וייחלה לשובם של כל החטופים.

ראש הממשלה בירך את אליזבטה עם שובה, איחל לה בריאות, החלמה מלאה ואמר כי מאמצים רבים הושקעו לאורך זמן בהשבתה לישראל.
ראש הממשלה ציין בהערכה את סיועם של גורמים רבים, בראשם נשיא ארה״ב טראמפ, מזכיר המדינה רוביו והשליח המיוחד בוהלר, ואת פעילותו של מתאם השבויים והנעדרים גל הירש להשבתה. ראש הממשלה אמר כי הוא פועל להשבתם של כל חטופינו וכך ימשיך לעשות, בנחישות וללא לאות.

הישראלית אליזבט צורקוב, שהוחזקה בשבי בעיראק – נחתה בישראל
כזכור, נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, הודיע ביום שלישי, ברשת החברתית שלו Truth Social על שחרורה של צ'ורקוב. אמש, נחתה צ'ורקוב בישראל – לאחר יותר משנתיים וחצי בשבי.
