שגריר ישראל בארצות הברית, יחיאל לייטר, התראיין לרשת FOX האמריקאית והתייחס לתקיפה הישראלית אמש (שלישי) בדוחא נגד בכירי חמאס ולביקורת שנשמעה בעקבותיה. "כרגע ייתכן שנקבל קצת ביקורת, אבל הם יתגברו על כך".
לדברי לייטר: "אם לא השגנו את המטרות הפעם, נשיג אותם בפעם הבאה. ישראל תחת ראש הממשלה בנימין נתניהו משנה את פני המזרח התיכון. השפלנו את חיזבאללה, את חמאס, את החות'ים ואת איראן – ראש הנחש שמוביל את השליחים האלה במאמץ להשמיד את ישראל".

הנשיא טראמפ: לא התלהבתי מהתקיפה הישראלית בקטאר
השגריר הוסיף כי "כאשר נביס את השלוחות של איראן, כאשר נביס את הקיצוניות האסלאמית, זה יועיל גם לשכנינו המתונים באזור שרוצים לחיות איתנו בשלום".
לייטר הדגיש: "כרגע ייתכן שנקבל קצת ביקורת, אבל הם יתגברו על כך. ישראל משתנה לטובה, האזור משתנה לטובה, כשאנחנו מסירים את אויבי השלום ואת אויבי הציוויליזציה המערבית מיכולתם לבצע טרור".
