הבית הלבן הצהיר הערב (שלישי) כי הבוקר ממשל טראמפ עודכן שישראל תקפה את חמאס. לדבריו, "זה מצער שזה בקטאר, בדוחא. לא סתם תוקפים שם ולוקחים סיכונים".
"יחד עם זאת", סייגו בבית הלבן, "חמאס מסכן את האזרחים בעזה ולכן זה היה שווה את זה. זה מרגיש רע לגבי המיקום של הפגיעה. הנשיא טראמפ רוצה את כל החטופים החיים והמתים מעזה ושהמלחמה תיגמר".

עוד הוסיפו בהצהרת הבית הלבן: "טראמפ שוחח עם נתניהו אחרי התקיפה ואמר שהוא רוצה שלום. טראמפ דיבר עם גם אמיר קטאר ואמר שזה לא יקרה שוב על אדמת קטאר – הנשיא היה ברור שהוא רוצה שלום במזרח התיכון".
"הנשיא אמר שזאת הזדמנות לשלום והוא עדיין דוחף שזה יקרה באזור", סיכמו בבית הלבן וציינו כי סטיב וויטקוף ומרקו רוביו נכחו בשיחות של טראמפ עם הקטארים.
בתשובה לשאלתה של שליחתנו לוושינגטון, ליבי אלון: מעבר לשיחות, מה הייתה המעורבות של הנשיא טראמפ בתקיפה בדוחא – ענתה דוברת הבית הלבן כי אין משהו נוסף שהיא יכולה לחדש בעניין מעבר למה שאמרה בהצהרה.
