עשרות אלפי צווי 8 יחולקו בימים הקרובים לחיילי המילואים במסגרת ההיערכות של כוחותינו לכיבוש עזה, מהלך שראש הממשלה בנימין נתניהו הדגיש כי יתקיים בטווח זמנים קצר ובמטרה להביא לסיום המלחמה.
על פי התוכנית, האוגדות הסדירות צפויות לפעול בצפון הרצועה ובדרומה, לפחות בשלב הראשון של כיבוש העיר. פינוי אוכלוסייה ייתכן בשבוע הבא, ויעשה שימוש בהטלת כרוזים, ולאחריהם נקזים דרומה.

בתוך כך, מצב הרכבים הקרביים המשוריינים בצה"ל לא טוב, ואנשי הטנא עובדים סביב השעון להכשיר אותם לפני תקיפה צפויה. בנוסף, ישראל מקדמת הקמה של עוד מחפ"זים כמו גם בית חולים שדה גדול במרכז ובדרום הרצועה, על מנת לשלול מהחמאס עד כמה שניתן את השליטה האזרחית.
כזכור, מוקדם יותר היום פרסמנו כי לוחמינו מחטיבת גבעתי שבו לפעול הלילה במרחב שכונת ג׳באליה בצפון רצועת עזה, זאת מספר שבועות לפני ההתקפה המתוכננת בעיר עזה.
