accessibility-icon
share-icon
הסנאטור לינדזי גרהאם | צילום: פלאש 90
הסנאטור לינדזי גרהאם | צילום: פלאש 90

הסנאטור האמריקני: זה המחיר שארה"ב תשלם אם תנטוש את ישראל

רבקה שורק

רבקה שורק

כ אב ה'תשפה (14.08.25)

74

92

like

2

dislike

בנאום חוצב להבות בדרום קרוליינה, הזהיר הסנאטור לינדזי גרהאם כי ניתוק התמיכה האמריקנית בישראל יביא לניתוק תמיכת האל בארה"ב, שיבח את הנשיא טראמפ על עמידתו האיתנה לצד המדינה והגדיר את הצגתה כרעה - "אבסורד מוחלט" • צפו


הסנאטור הרפובליקני לינדזי גרהאם התייצב אמש (רביעי) בגאון לצד ישראל, בנאום שנשא בדרום קרוליינה, והזהיר: "אם אמריקה תנתק את התמיכה מישראל, אלוהים ינתק את התמיכה מאיתנו".

גרהאם הדגיש כי ישראל מצויה במאבק קיומי מתמשך: "החברים שלנו בישראל מוקפים באנשים שהיו הורגים את כולם אילו רק יכלו", והוסיף: "ישראל היא הידידה הכי נאמנה שלנו במזרח התיכון".

הסנאטור עמד על העוול החמור שנגרם למדינת היהודים: "7 באוקטובר היה ניסיון להשמיד את מדינת ישראל, האובדן הגדול ביותר של חיי יהודים מאז השואה. וכעת, כמעט שנתיים אחרי, מציגים את ישראל כרעה בסיפור, וזה אבסורד".

גרהאם סיכם את דבריו במסר נחרץ: "לא איבדתי את היכולת להבחין בין טוב לרע. בנושאי חוץ, הנשיא טראמפ עמד לצד כל הדברים הנכונים, והתנגד לדברים הלא נכונים".

עקבו אחרינו גם ב-Google News