הסנאטור הרפובליקני לינדזי גרהאם התייצב אמש (רביעי) בגאון לצד ישראל, בנאום שנשא בדרום קרוליינה, והזהיר: "אם אמריקה תנתק את התמיכה מישראל, אלוהים ינתק את התמיכה מאיתנו".
גרהאם הדגיש כי ישראל מצויה במאבק קיומי מתמשך: "החברים שלנו בישראל מוקפים באנשים שהיו הורגים את כולם אילו רק יכלו", והוסיף: "ישראל היא הידידה הכי נאמנה שלנו במזרח התיכון".
If America pulls the plug on Israel, God will pull the plug on us.⁰
I’m not going to let that happen. pic.twitter.com/4pboBftQlO
— Lindsey Graham (@LindseyGrahamSC) August 13, 2025
הסנאטור עמד על העוול החמור שנגרם למדינת היהודים: "7 באוקטובר היה ניסיון להשמיד את מדינת ישראל, האובדן הגדול ביותר של חיי יהודים מאז השואה. וכעת, כמעט שנתיים אחרי, מציגים את ישראל כרעה בסיפור, וזה אבסורד".
גרהאם סיכם את דבריו במסר נחרץ: "לא איבדתי את היכולת להבחין בין טוב לרע. בנושאי חוץ, הנשיא טראמפ עמד לצד כל הדברים הנכונים, והתנגד לדברים הלא נכונים".
