accessibility-icon
share-icon
טים קוק מנכ"ל אפל | צילום: שאטרסטוק
טים קוק מנכ"ל אפל | צילום: שאטרסטוק

הפתעה בבית הלבן: המתנה של מנכ"ל אפל לטראמפ | צפו

דין ברנדשטטר

דין ברנדשטטר

יד אב ה'תשפה (08.08.25)

10

5

like

1

dislike

במהלך מסיבת העיתונאים בבית הלבן בה הודיע טים קוק על הגדלת ההשקעה בתשתיות בתוך ארה"ב במאה מיליארד דולר נוספים, העניק מנכ"ל אפל לנשיא טראמפ מתנה מיוחדת ומוזהבת במיוחד שנוצרה על משרת צבא לשעבר - בתוך ארה"ב | צפו


מנכ"ל ענקית הטכנולוגיה אפל טים קוק הכריז אתמול (חמישי) במסיבת עיתונאים בבית הלבן בנוכחות הנשיא דונלד טראמפ על השקעת עתק נוספת בסך 100 מיליארד דולר בתשתיות בתוך ארצות הברית, ובכך בנוסף לתוכנית שהוכרזה עוד בחודש פברואר, ענקית הטכנולוגיה צפויה להשקיע 600 מיליארד דולר בתוך ארה"ב ב-4 השנים הקרבות

במהלך מסיבת העיתונאים, מנכ"ל אפל הפתיע את טראמפ והעניק לו מתנה מיוחדת – קופסה לבנה עם לוגו של אפל, שבתוכה פיסת זכוכית ייחודית, עם חריטה לנשיא, ובסיס מזהב טהור 24 קראט שנוצר ביוטה. שמו של הנשיא נחרט על הזכוכית כמו גם מה שנראה כמו חתימה של קוק עם הכיתוב "יוצר בארה"ב 2025". הזכוכית עצמה נוצרה על ידי משרת צבא לשעבר בכוחות המארינס, שעובד כיום בחברה.

"אפל תבנה את קו הייצור הגדול והמתוחכם ביותר בעולם עבור זכוכיות", אמר טראמפ, והוסיף כי חברת הטכנולוגיה תספק את זכוכית הכיסוי למוצרי אייפון ואפל ווטש (השעון החכם של החברה) ממפעל של קורנינג בהרודסבורג, קנטקי.

maximize-image
600 מיליארד דולר בארבע שנים | צילום: רויטרס
טראמפ צפוי להכריז: השקעת עתק נוספת של אפל בארה"ב

טראמפ צפוי להכריז: השקעת עתק נוספת של אפל בארה"ב

0
06.08.25|דין ברנדשטטר

כאמור, ההשקעה החדשה תכלול את השקת תוכנית ייצור אמריקאית שמטרתה להעביר חלק גדול יותר משרשרת האספקה של אפל בחזרה לארצות הברית. מטרה נוספת של התוכנית תהיה לתמרץ חברות אמריקאיות אחרות לייצר רכיבים באופן מקומי. במהלך מסיבת העיתונאים טראמפ אמר כי הוא מתכנן מכס בשיעור של 100% על צ'יפים למחשבים שלא יבנו בתוך ארה"ב, והודיע שאפל תקבל פטור מהמכסים האלה לאור הכוונות להגביר את הייצור בתוך ארה"ב וזאת למרות שנכון להיום רוב המכשירים שלה עדיין מיוצרים מחוץ לאמריקה, בעיקר בהודו ובסין.

עקבו אחרינו גם ב-Google News