accessibility-icon
share-icon
צילום: שלומי אמסלם, לע״ם
צילום: שלומי אמסלם, לע״ם

סער נפגש עם ארטיום בוריק שאיבד את משפחתו בפגיעת הטיל בבת ים

שירה קריפס

שירה קריפס

כז תמוז ה'תשפה (23.07.25)

1

like

1

dislike

שר החוץ גדעון סער נפגש בקייב עם ארטיום בוריק, שאיבד את משפחתו בפגיעת טיל איראני בבת ים במהלך מבצע "עם כלביא" • בוריק שכל את בתו, אשתו, ושלושה בני משפחה נוספים • "הבעתי את תנחומי ואת השתתפותנו בצער ובכאב על האובדן הכבד והטרגי", אמר סער


שר החוץ גדעון סער נפגש היום (רביעי) בקייב עם ארטיום בוריק, שאיבד את משפחתו בפגיעת טיל איראני בעיר בת ים במהלך מבצע "עם כלביא".

ארטיום איבד מפגיעת הטיל את בתו נסטיה בת ה-7, שהגיעה לישראל לטיפול במחלת הסרטן, את אשתו מריה פשקורובה, הסבתא ילנה סוקולובה, וכן את בני הדודים קונסטנטין טוטביץ' ואיליה פשקורוב.

maximize-image
זירה הפגיעה בבת ים | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

השר סער מסר לאחר הפגישה: "בלב כבד נפגשתי בקייב עם ארטיום בוריק, שאיבד את משפחתו בפגיעת טיל איראני. הבעתי את תנחומי ואת השתתפותנו בצער ובכאב על האובדן הכבד והטרגי. אמרתי לארטיום כי כל עם ישראל איתו בכאבו. שמעתי ממנו גם על שירותו הצבאי בקו החזית, כחייל בצבא האוקראיני. יהי זכרם ברוך".

עקבו אחרינו גם ב-Google News