שר החוץ גדעון סער נפגש היום (רביעי) בקייב עם ארטיום בוריק, שאיבד את משפחתו בפגיעת טיל איראני בעיר בת ים במהלך מבצע "עם כלביא".
ארטיום איבד מפגיעת הטיל את בתו נסטיה בת ה-7, שהגיעה לישראל לטיפול במחלת הסרטן, את אשתו מריה פשקורובה, הסבתא ילנה סוקולובה, וכן את בני הדודים קונסטנטין טוטביץ' ואיליה פשקורוב.

השר סער מסר לאחר הפגישה: "בלב כבד נפגשתי בקייב עם ארטיום בוריק, שאיבד את משפחתו בפגיעת טיל איראני. הבעתי את תנחומי ואת השתתפותנו בצער ובכאב על האובדן הכבד והטרגי. אמרתי לארטיום כי כל עם ישראל איתו בכאבו. שמעתי ממנו גם על שירותו הצבאי בקו החזית, כחייל בצבא האוקראיני. יהי זכרם ברוך".
