accessibility-icon
share-icon
חיילים באיראן | צילום: שאטרסטוק
חיילים באיראן | צילום: שאטרסטוק

איראן: חווינו מעל 20,000 מתקפות סייבר במלחמה מול ישראל

רבקה שורק

רבקה שורק

כו תמוז ה'תשפה (22.07.25)

5

16

like

0

dislike

שר התקשורת באיראן מסר כי הרפובליקה האסלאמית ספגה עשרות אלפי תקיפות סייבר במבצע "עם כלביא", והודה: "זו הייתה אחת מהמתקפות המתוחכמות ביותר שחווינו" • במקביל, דובר בממשלת איראן ציין כי מניין ההרוגים במלחמה עלה ל-1062


משרד המידע והתקשורת של איראן הודיע היום (שלישי) כי הרפובליקה האסלאמית חוותה במבצע "עם כלביא" מעל 20 אלף מתקפות סייבר שחלקן גרמו לנזק, כך דווח ב"איראן אינטרנשיונל".

שר התקשורת סתאר האשמי טען בפרלמנט כי המתקפות כוונו נגד מערכות הקשורות לתשלומים, חלוקת דלק, שירותי בריאות וקמעונאות: "זו הייתה אחת מהמתקפות המתוחכמות ביותר שחווינו".

maximize-image
המנהיג העליון של איראן עלי חמינאי | צילום: רויטרס

לדבריו, כבר בשעות הראשונות ללחימה הוקם כוח משימה ייעודי שנועד לנטר את מערכות התקשורת ולהגיב לאיומים בזמן אמת. האשמי הוסיף כי כ-10 מיליון אזרחים מתפרנסים מהכלכלה הדיגיטלית באיראן, והעריך כי במהלך ימי הלחימה חלה ירידה של כ-30% בתעסוקה במגזר זה.

בתוך כך, מוקדם יותר היום, דובר בממשלת איראן מסר כי מניין ההרוגים במלחמה מול מדינת ישראל עלה ל-1062.

עקבו אחרינו גם ב-Google News