משרד המידע והתקשורת של איראן הודיע היום (שלישי) כי הרפובליקה האסלאמית חוותה במבצע "עם כלביא" מעל 20 אלף מתקפות סייבר שחלקן גרמו לנזק, כך דווח ב"איראן אינטרנשיונל".
שר התקשורת סתאר האשמי טען בפרלמנט כי המתקפות כוונו נגד מערכות הקשורות לתשלומים, חלוקת דלק, שירותי בריאות וקמעונאות: "זו הייתה אחת מהמתקפות המתוחכמות ביותר שחווינו".

לדבריו, כבר בשעות הראשונות ללחימה הוקם כוח משימה ייעודי שנועד לנטר את מערכות התקשורת ולהגיב לאיומים בזמן אמת. האשמי הוסיף כי כ-10 מיליון אזרחים מתפרנסים מהכלכלה הדיגיטלית באיראן, והעריך כי במהלך ימי הלחימה חלה ירידה של כ-30% בתעסוקה במגזר זה.
בתוך כך, מוקדם יותר היום, דובר בממשלת איראן מסר כי מניין ההרוגים במלחמה מול מדינת ישראל עלה ל-1062.
