השרה למשימות לאומיות, אורית סטרוק, התייחסה הבוקר (שני) בראיון לרדיו "קול ברמה" להמשך הלחימה ברצועת עזה, וטענה כי יש להרחיב את הפעולה הצבאית גם לאזורים שבהם מוחזקים חטופים.
"יש להכריע גם באזורים בעזה שהוגדרו 'אל תגע בי' כי החטופים שם", גרסה סטרוק והוסיפה: "צריך להתאמץ שלא ייפגעו חטופים, אך ייתכן שזו תהיה התוצאה".

סטרוק הדגישה כי ההימנעות מפעילות צבאית באזור שבו מוחזקים חטופים עלולה לסכן את ביטחון המדינה: "כשיורים על יישובים או כשמנסים לחטוף חיילים, זה לא מסכן מישהו? אני לא יודעת לעשות חשבון דמים כזה שבמסגרתו אקבע חיים של מי חשובים יותר".
בתוך כך, המשא ומתן בין ישראל לארגון הטרור הרצחני חמאס ממשיך להתקיים בדוחא כבר למעלה משבוע, וזאת למרות שחמאס מערים קשיים. משלחת המשא ומתן הישראלית שוהה בדוחא כבר 15 ימים ברציפות ועדיין לא הושגה עסקה.
