לפני זמן קצר (חמישי) הסתיים השימוע הנוסף ליועמ"שית בוועדת השרים בכנסת, וזאת לאחר שסירבה להגיע לדיון הקודם בנושא. הדיון, שכונס ביוזמה של השר עמיחי שיקלי, התקיים במעמד השרים, אך בהרב-מיארה לא הגיעה גם אליו.
רק אתמול, בהרב-מיארה העבירה לוועדה מכתב תגובה, ובו הבהירה כי איננה מתכוונת להגיע גם לשימוע הזה: "הזמנה לשימוע נוסף 'לפני משורת הדין' איננה יכולה להפוך הליך פסול מיסודו להליך חוקי".

"בתוך כך, מצב שבו מעתה ואילך תוכל הממשלה לסיים כהונה של יועמ"ש בלי בקרה ומתוך שיקולים זרים וחלילה מושחתים, לרבות השפעה פסולה של הליכים פלילים מתנהלים, מהווה פגיעה קשה בשלטון החוק", חתמה את המזכר.
כזכור, ועדת השרים להדחת היועמ"שית שהתכנסה ביום שני האחרון החליטה, לפנים משורת הדין, להעניק לה הזדמנות לשימוע נוסף, במטרה לוודא שההליך בנושא פיטוריה יהיה ללא פגם ורבב.

עושה דין לעצמה: היועמ"שית ממשיכה לסרב להגיע לשימוע בעניינה
החלטת הוועדה מגיעה בעקבות סירובה של בהרב-מיארה להגיע לדיון שנערך בעניין. זמן קצר לפני שהחלה הישיבה, היא העבירה מכתב בן שישה עמודים לממשלה בו הטענה כי לא תגיע לדיון מכיוון שמדובר "בהליך שאינו חוקי מיסודו".
לאחר שלא הגיעה לדיון ביום שני, שר התקשורת שלמה קרעי תקף: "הסירוב המביש של בהרב-מיארה להתייצב לשימוע בפני ועדת השרים, עוד לפני שהציגה את עמדתה לגופו של עניין, הוא המשך ישיר לקו המתנשא והכוחני שהיא מובילה – קו שמקדש שלטון פקידים ומבטל את רצון הבוחר. זו תעודת עניות לכנופיית שלטון החוק, וביטוי לפחדנות של מי שמסתתרת במגדל השן המשפטי המנותק מהעם".

הדיון צפוי להתקיים לאחר שהשופט נועם סולברג קיבל בתחילת השבוע את עמדת השרים וקבע כי השימוע לגלי בהרב-מיארה יוכל להתקיים. בהחלטה נכתב כי "בית המשפט אינו נדרש לטענות הנוגעות לעניין מסוים, בטרם התקבלה ההחלטה הסופית של הרשות המוסמכת לגבי אותו עניין".
