השופט נועם סולברג קיבל היום (ראשון) את עמדת השרים וקבע כי השימוע לגלי בהרב מיארה יוכל להתקיים מחר בוועדת השרים להדחת היועמ"שית. בהחלטה נכתב כי "בית המשפט אינו נדרש לטענות הנוגעות לעניין מסוים, בטרם התקבלה ההחלטה הסופית של הרשות המוסמכת לגבי אותו עניין".
בהודעה שפרסמה היועמ"שית גלי בהרב מיארה לתקשורת לאחר שהשיבה לעתירה, נכתב: "החלטת הממשלה להפוך את פיטורי היועצת המשפטית להליך פוליטי לגמרי אינה חוקית ותאפשר דילים פוליטיים ופרשות כמו בר-און חברון".

השר עמיחי שיקלי הודיע כי ועדת השרים להדחת היועמ"שית תתכנס ביום שני 14.7 בשעה 13:30 בירושלים, זאת לאחר שהמשנה לנשיא בית המשפט העליון נועם סולברג אישר ארכה להגשת תגובתה של היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב מיארה, לעתירה בנושא הדחתה עד לתאריך ה-15 ביולי.
הוועדה השרים להדחת היועמ"שית הייתה אמורה להתכנס לפני מספר שבועות, אך נדחתה בעקבות מבצע "עם כלביא" והתקיפות באיראן. הדיון בהדחת היועמ"שית מגיע בעקבות התכנסות של שרי הממשלה לפני כשלושה חודשים שבה הצביעו אז על הדחת בהרב-מיארה מתפקידה בשל אי אמון בה. רבים מהשרים עזבו את הדיון לפני שהסתיים והשאירו פתק "בעד", כך דיווח כתבנו אז הפוליטי מוטי קסטל.

היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה הודיעה כי לא תתייצב לישיבת הממשלה, שר המשפטים יריב לוין ניהל את הישיבה במקומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו שנעדר בעקבות ניגוד עניינים.
במכתב ששלחה היועמ"שית לשרים תקפה את הממשלה וכתבה: "לא אמון מבקשת ההצעה לקדם אלא נאמנות לדרג הפוליטי. לא משילות, אלא כוח שלטוני ללא גבולות, כחלק ממהלך רחב יותר להחלשת הרשות השופטת והרתעת הדרגים המקצועיים כולם.
