accessibility-icon
share-icon
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

עושה דין לעצמה: היועמ"שית ממשיכה לסרב להגיע לשימוע בעניינה

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

כ תמוז ה'תשפה (16.07.25)

6

16

like

17

dislike

ועדת השרים קבעה שימוע נוסף ליועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה, אך זו הודיעה כי לא תתייצב • במכתב לוועדה טענה: "הזמנה לשימוע נוסף 'לפנים משורת הדין' איננה יכולה להפוך הליך פסול מיסודו להליך חוקי"


לאחר שוועדת השרים קבעה מועד נוסף לשימוע של היועצת המשפטית לממשלה שתואם למחר (חמישי), גלי בהרב מיארה העבירה היום לוועדה מכתב תגובה לפיה איננה מתכוונת להגיע גם לשימוע הזה.

"הזמנה לשימוע נוסף 'לפני משורת הדין' איננה יכולה להפוך הליך פסול מיסודו להליך חוקי", כתבה בהרב מיארה בתגובתה, "בתוך כך, מצב שבו מעתה ואילך תוכל הממשלה לסיים כהונה של יועמ"ש בלי בקרה ומתוך שיקולים זרים וחלילה מושחתים, לרבות השפעה פסולה של הליכים פלילים מתנהלים, מהווה פגיעה קשה בשלטון החוק".

maximize-image
יוזם הוועדה: שר התפוצות עמיחי שיקלי | צילום: eclipse media

כזכור, ועדת השרים להדחת היועמ"שית שהתכנסה ביום שני האחרון החליטה, לפנים משורת הדין, להעניק לה הזדמנות לשימוע נוסף, במטרה לוודא שההליך בנושא פיטוריה יהיה ללא פגם ורבב.

הוועדה החליטה: היועמ"שית תקבל הזדמנות נוספת להשמיע את דבריה

הוועדה החליטה: היועמ"שית תקבל הזדמנות נוספת להשמיע את דבריה

229
14.07.25|סיון יחזקאל

החלטת הוועדה מגיעה בעקבות סירובה של בהרב מיארה להגיע לדיון שנערך בעניין. זמן קצר לפני שהחלה הישיבה, היא העבירה מכתב בן שישה עמודים לממשלה בו הטענה כי לא תגיע לדיון מכיוון שמדובר "בהליך שאינו חוקי מיסודו".

עקבו אחרינו גם ב-Google News