לאחר שוועדת השרים קבעה מועד נוסף לשימוע של היועצת המשפטית לממשלה שתואם למחר (חמישי), גלי בהרב מיארה העבירה היום לוועדה מכתב תגובה לפיה איננה מתכוונת להגיע גם לשימוע הזה.
"הזמנה לשימוע נוסף 'לפני משורת הדין' איננה יכולה להפוך הליך פסול מיסודו להליך חוקי", כתבה בהרב מיארה בתגובתה, "בתוך כך, מצב שבו מעתה ואילך תוכל הממשלה לסיים כהונה של יועמ"ש בלי בקרה ומתוך שיקולים זרים וחלילה מושחתים, לרבות השפעה פסולה של הליכים פלילים מתנהלים, מהווה פגיעה קשה בשלטון החוק".

כזכור, ועדת השרים להדחת היועמ"שית שהתכנסה ביום שני האחרון החליטה, לפנים משורת הדין, להעניק לה הזדמנות לשימוע נוסף, במטרה לוודא שההליך בנושא פיטוריה יהיה ללא פגם ורבב.

הוועדה החליטה: היועמ"שית תקבל הזדמנות נוספת להשמיע את דבריה
החלטת הוועדה מגיעה בעקבות סירובה של בהרב מיארה להגיע לדיון שנערך בעניין. זמן קצר לפני שהחלה הישיבה, היא העבירה מכתב בן שישה עמודים לממשלה בו הטענה כי לא תגיע לדיון מכיוון שמדובר "בהליך שאינו חוקי מיסודו".
