שר הביטחון ישראל כ"ץ התייחס היום (רביעי) לעימותים בסוריה בין הדרוזים לאנשיו של אל-ג'ולאני, כמו גם למחאות מצד הדרוזים בישראל לאור העימותים: "נגמרו האיתותים בדמשק – כעת יבואו מכות כואבות".
"צה"ל ימשיך לפעול בעוצמה בסווידא להשמדת הכוחות שתקפו את הדרוזים עד לנסיגתם מלאה", הבהיר כ"ץ, "אחינו הדרוזים בישראל, אתם יכולים לסמוך על צבא ההגנה לישראל שיגן על אחיכם בסוריה. רה"מ נתניהו ואני כשר הביטחון נטלנו התחייבות – ונעמוד בה".

כזכור, נשיאות סוריה בראשותו של הדיקטטור אל-ג'ולאני הוציא מוקדם יותר היום הודעת גינוי לטבח בדרוזים במחוז א-סווידא: "אנו עוקבים בעניין אחר ההפרות המצערות שפגעו באזורים מסוימים", נאמר, "מעשים הנמצאים בגדר התנהגות פלילית אינם יכולים להתקבל בשום פנים ואופן והם מנוגדים לעקרונות המדינה".

לאחר האיום של השר כ"ץ: אל-ג'ולאני גינה את הטבח בדרוזים
הדבר מגיע לאחר הודעתו המוקדמת של שר הביטחון ישראל כ"ץ, שאיים על המשטר הסורי: "צה"ל ימשיך לתקוף כוחות משטר עד לנסיגתם מהמרחב וגם יעלה בקרוב את רף התגובות מול המשטר אם המסר לא יובן".
