accessibility-icon
share-icon
צילום: רשתות ערביות
צילום: רשתות ערביות

ח'מינאי מאותת חולשה ומוכן להמשיך במשא ומתן מול ארה"ב

מיכל בקשי

מיכל בקשי

כ תמוז ה'תשפה (16.07.25)

0

like

0

dislike

המנהיג העליון של איראן, עלי ח'מינאי, איים על ישראל וכינה אותה: "גידול סרטני" • הוא האשים את ישראל ושותפתה במערכה ארצות הברית, ואיים: "איראן מסוגלת להנחית מכה חזקה יותר על יריביה מאשר מה שקרה במלחמה עם ישראל" • בנוסף, רמז כי איראן מוכנה לחזור לשולחן המשא ומתן: "גם בתחום הדיפלומטיה וגם בתחום הצבאי, ניכנס במלוא עוצמתנו"


המנהיג העליון של איראן, עלי ח'מינאי, אמר היום (רביעי) בנאומו כי ישראל היא "גידול סרטני". כמו כן, הוא תקף את ארה"ב ואת ישראל, בעקבות מבצע "עם כלביא" – ואיים: "איראן מסוגלת להנחית מכה חזקה יותר על יריביה מאשר מה שקרה במלחמה עם ישראל", כך כפי שצוטט ברשתות הערביות.

לדבריו, איראן מוכנה להגיב לכל "מתקפה צבאית חדשה". כמו כן, הוא האשים את ישראל וארה"ב במערכה לתקיפת מקני הגרעין: "ישראל היא "גידול סרטני" וארצות הברית שותפה לפשעי ישראל".

יצא מהמחבוא: חמינאי בהופעה פומבית ראשונה מאז סיום "עם כלביא"

יצא מהמחבוא: חמינאי בהופעה פומבית ראשונה מאז סיום "עם כלביא"

30
05.07.25|אדם מיכלשווילי

לצד האיומים הצבאיים, ח'מינאי רמז כי הוא עדיין מוכן להמשיך במאמצים הדיפלומטיים עם ארה"ב, ואמר: "גם בתחום הדיפלומטיה וגם בתחום הצבאי, אם ירצה השם, בכל פעם שניכנס, ניכנס במלוא עוצמתנו. האומה האיראנית לעולם לא תיראה כצד החלש יותר בשום תחום".

עקבו אחרינו גם ב-Google News