המנהיג העליון של איראן, עלי ח'מינאי, אמר היום (רביעי) בנאומו כי ישראל היא "גידול סרטני". כמו כן, הוא תקף את ארה"ב ואת ישראל, בעקבות מבצע "עם כלביא" – ואיים: "איראן מסוגלת להנחית מכה חזקה יותר על יריביה מאשר מה שקרה במלחמה עם ישראל", כך כפי שצוטט ברשתות הערביות.
לדבריו, איראן מוכנה להגיב לכל "מתקפה צבאית חדשה". כמו כן, הוא האשים את ישראל וארה"ב במערכה לתקיפת מקני הגרעין: "ישראל היא "גידול סרטני" וארצות הברית שותפה לפשעי ישראל".

יצא מהמחבוא: חמינאי בהופעה פומבית ראשונה מאז סיום "עם כלביא"
30
05.07.25|אדם מיכלשווילי
לצד האיומים הצבאיים, ח'מינאי רמז כי הוא עדיין מוכן להמשיך במאמצים הדיפלומטיים עם ארה"ב, ואמר: "גם בתחום הדיפלומטיה וגם בתחום הצבאי, אם ירצה השם, בכל פעם שניכנס, ניכנס במלוא עוצמתנו. האומה האיראנית לעולם לא תיראה כצד החלש יותר בשום תחום".
