במהלך עדותו של ראש הממשלה נתניהו הבוקר (רביעי) בבית המחוזי בתל אביב, קיבל ראש הממשלה פתק סודי. נתניהו פנה לשופטים ואמר כי הוא חייב לצאת להיפגש איתו.
לדברי ראש הממשלה: "כבודכם, המזכיר הצבאי שלי פה. הוא לא בא באופן תדיר, הוא לא בא בכלל. אני חייב לראות אותו". השופטים אישרו את הבקשה, הדיון יצא להפסקה של מספר דק' עד שראש הממשלה חזר.

בהמשך, גלש הדיון גם לשאלת מעורבות לשכת ראש הממשלה בפנייה של מילצ'ן לגיל שפר, ראש הסגל דאז, לצורך קיצור תור בשגרירות האמריקאית. עו"ד תדמור מהפרקליטות טען כי מילצ'ן פנה לאנשי לשכתו של נתניהו עוד לפני שהגיע לשגרירות, וכי טיפול ב"קיצור תור של איש פרטי" אינו סביר.
נתניהו מצידו טען כי אינו זוכר את הפרטים וכי "לא הכרתי את זה בזמן אמיתי". הוא הוסיף כי פניות בהיקפים עצומים מגיעות למשרד ראש הממשלה וכי "זה שיטפון". עו"ד עמית חדד, סניגורו של נתניהו, התנגד לתיאור כ"קיצור תור", וטען שמדובר ב"הצגה מטעה". חילופי הדברים בנושא הובילו גם להערה משופטת: "אדוני לא עומד ולא יושב בדוכן העדים. לא יענה במקומו".
