שר הביטחון לשעבר יואב גלנט שיגר בשבוע שעבר מכתב למנהיג העליון של איראן עלי חמינאי בו פרש את ההישגים ההיסטוריים של ישראל במבצע "עם כלביא: "מה שקרה ביוני 2025 לא היה רק מערכה צבאית, זו הייתה קריסה אסטרטגית של המערכת שבנית במשך ארבעה עשורים".
חמינאי הגיב למכתב באתר הרשמי שלו, וטען כי מדובר בתעמולה ומבצע פסיכולוגי בקנה מידה מלא, ותיאר את המסר של גלנט כחלק מ"סכסוך ששדה הקרב העיקרי שלו אינו טריטוריאלי, אלא הקרב על המודעות".

במכתב גלנט איים על חמינאי כי לישראל יש גישה מלאה למערכות הפנימיות של איראן, וציין: "הכרנו את לוחות הזמנים שלכם. את האתרים שלכם. את התקשורת שלכם ואת השיחות שלכם".
לדבריו, "עקבתי אחר החלטותיך, אחר הדוקטרינה שלך ואחר ארכיטקטורת שליחיך שבנית ברחבי האזור. ראיתי אותך מחליף את חומייני, אוסף כוח פוליטי ומנסה לכונן הגמוניה אזורית איראנית. לא רק שהבנתי את מטרותיך – הבנתי גם את הדרכים שבהן האמנת שתוכל להשיגן".
גלנט הדגיש את חולשת מערך ההגנה האווירית האיראני, והזהיר כי כל ניסיון לחדש את תוכנית הגרעין עלול להוביל למתקפות נוספות: "חדל ממלחמתך נגד מדינה קטנה ונחושה, המרוחקת אלף קילומטרים מגבולך".
