ראש הממשלה בנימין נתניהו, רעייתו שרה נתניהו ופמלייתו נחתו היום (שישי) בישראל לאחר ביקור מדיני בוושינגטון, בו נפגשו עם בכירי הממשל האמריקאי, כשבראשם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ.
בטרם חזרתם לארץ, ראש הממשלה ורעייתו ביקרו בביתו ההיסטורי של תומאס ג'פרסון, נשיא ארה״ב השלישי, לשם הגיעו בשני כלי טיס ייחודים מדגם אוספריי V-22, מהטייסת הנשיאותית, כמחווה מהנשיא טראמפ.

על פי כתבנו המדיני תמיר מורג, נתניהו ביקש להגיע דווקא בכלי הטיס הייחודי הזה, שאותו מנסות ארצות הברית והתעשיות הביטחוניות לקדם בשנים האחרונות מול חיל האוויר הישראלי.

אחרי כמעט שבוע: רה"מ בנימין נתניהו המריא מוושינגטון
פסגת נתניהו-טראמפ בוושינגטון, שהתקיימה השבוע הינה משמעות היסטורית לעיצוב עתיד המזרח התיכון. נתניהו נפגש עם הנשיא דונלד טראמפ בבית הלבן לדיון על סוגיות ביטחוניות ומדיניות מרכזיות, כולל עתיד רצועת עזה והמלחמה עם איראן.

