בראיון לעודד מנשה ב"ישראל הבוקר", הציג סא"ל (במיל') דודו לוי את חזונו לתמונת הניצחון של ישראל במלחמה. לדבריו, הניצחון אינו תמונה אחת אלא "קולאז'" שמורכב מהסרת סכנות חיצוניות ופנימיות כאחד, וכולל ריבונות מלאה בחבלי המולדת, לרבות התיישבות יהודית בעזה.
"תמונת הניצחון שלנו זה בעצם קולאז' של כמה תמונות שמסיר מעל המפה של מדינת ישראל שתי סכנות", פתח סא"ל (במיל') לוי, "גם הסכנות החיצוניות וגם הסכנות הפנימיות".

כשנשאל מהן הסכנות הפנימיות, פירט לוי כי מדובר בגורמים "שפוגעים בלאומיות של עם ישראל, כאלה שפוגעים באחדות של עם ישראל, וכאלה שפועלים כדי לסכל את בחירת העם בשלטון דמוקרטי". הוא המשיך ותיאר את מה שלטענתו הוא "סימביוזה הרסנית" בין "פרקליטות שהיא להבנתי רקובה מהשורש, עם מערכת משפט שדורשת תיקונים מאוד מאוד עמוקים, תקשורת שמהנדסת תודעה… ואנשים שהם בתוך מערכות הביטחון". ל
וי טען כי אותם גורמים יכולים "לקחת כל איש עם אג'נדה פוליטית שלא מתאימה להם ולפרק לו את חייו", ונתן כדוגמה את גל הירש ובנימין נתניהו.לוי הדגיש את חשיבות האחדות בביטחון המדינה ואמר: "יש דבר אחד שאסור לעם ישראל לפגוע באחדות שלו, וזה הביטחון של מדינת ישראל". הוא מתח ביקורת על תופעת הסרבנות וקרא לאחראים לה "לעשות חשבון נפש".

באשר לסכנות החיצוניות, ציין לוי כי על ישראל לפעול לכך ש"לאיראן באמת באמת אין יכולת גרעינית ואין יכולת של טילים ארוכי טווח", וכן לסכל את האיומים מצד החות'ים, חיזבאללה וסוריה.
עם זאת, לוי טען כי תמונת הניצחון האמיתית אינה נמדדת במה שישראל תופסת כניצחון, אלא "במה שהם תופסים כהפסד". לכן, לדבריו, הפתרון למלחמה חייב לכלול צעדים דרמטיים בשטח: "הפתרון לעם ישראל, אם הוא לא יכלול זה שעזה נקייה מערבים ויש שמה התיישבות יהודית מלאה, זה לא פתרון לעם ישראל", קבע. "ידע עם ישראל שמישהו לא סיפר לו סיפור נכון ואנחנו עם הפרומו לשביעי באוקטובר הבא שיקרה בעוד 20 שנה, בעוד 30 שנה, אבל זה יקרה".
לוי הוסיף כי גם ביהודה ושומרון צריכה להיות "ריבונות ישראלית מלאה על כל השטח", למעט "אמירויות קטנות". לסיכום, תיאר את התמונה השלמה כ"מדינת ישראל, עם ישראל, משגשג, פורח ובטוח, עם חברה שהיא בריאה, מערכת חינוך בריאה שמחנכת ללאומיות יהודית-ישראלית".
