accessibility-icon
share-icon
צילום: דוברות ראש הממשלה

נתניהו על הפגישה עם טראמפ: "התמקדנו במאמצים לשחרור חטופינו"

אברהם לנדסברג

אברהם לנדסברג

יג תמוז ה'תשפה (09.07.25)

22

10

like

4

dislike

ראש הממשלה התייחס לפגישה שנערה בינו לבין הנשיא טראמפ וציין כי עיקר הפגישה הוקדש לעסקה עם ארגון הטרור חמאס • נתניהו הבהיר: "אנו נחושים להשיג את כל יעדינו: שחרור כל חטופינו - החיים והחללים כאחד, חיסול היכולות הצבאיות והשלטוניות של חמאס"


ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (רביעי) לפגישה עם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ שהתקיימה במהלך הלילה. הפגישה נערכה במשך שעה וחצי והסתיימה ללא הצהרות לתקשורת.

לדברי נתניהו, עיקר הפגישה הוקדש למאמצים לשחרור החטופים מידי חמאס: "אנחנו לא מרפים מזה לרגע, וזה מתאפשר בזכות הלחץ הצבאי שמפעילים חיילינו הגיבורים.

maximize-image
images-count1+
פגישת טראמפ-נתניהו | צילום: אבי אוחיון לע"מ

"לצערי, המאמץ הזה גובה מאיתנו מחירים כואבים, של נפילת טובי בנינו, אבל אנחנו נחושים להשיג את כל יעדינו: שחרור כל חטופינו – החיים והחללים כאחד, חיסול היכולות הצבאיות והשלטוניות של חמאס, ועל ידי כך להבטיח שעזה לא תהווה עוד איום על ישראל".

ראש הממשלה הוסיף כי דן עם טראמפ גם בהשלכות הניצחון האסטרטגי מול איראן, ואמר כי "נפתחות הזדמנויות חדשות להרחבת מעגל השלום והסכמי אברהם – אנחנו עובדים על כך במלוא המרץ".

maximize-image
images-count1+
נתניהו וסגן הנשיא ג'י די ואנס | צילום: אבי אוחיון, לע"מ

נתניהו סיכם בדברי הערכה כלפי הנשיא טראמפ: "הבעתי את הערכת אזרחי ישראל על התמיכה בנו, על הפעולה הנחושה שהוא נקט ועל המאמץ המשותף שאנחנו עושים להביא עתיד גדול למזרח התיכון ולמדינת ישראל".

עקבו אחרינו גם ב-Google News