ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (רביעי) לפגישה עם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ שהתקיימה במהלך הלילה. הפגישה נערכה במשך שעה וחצי והסתיימה ללא הצהרות לתקשורת.
לדברי נתניהו, עיקר הפגישה הוקדש למאמצים לשחרור החטופים מידי חמאס: "אנחנו לא מרפים מזה לרגע, וזה מתאפשר בזכות הלחץ הצבאי שמפעילים חיילינו הגיבורים.

"לצערי, המאמץ הזה גובה מאיתנו מחירים כואבים, של נפילת טובי בנינו, אבל אנחנו נחושים להשיג את כל יעדינו: שחרור כל חטופינו – החיים והחללים כאחד, חיסול היכולות הצבאיות והשלטוניות של חמאס, ועל ידי כך להבטיח שעזה לא תהווה עוד איום על ישראל".
ראש הממשלה הוסיף כי דן עם טראמפ גם בהשלכות הניצחון האסטרטגי מול איראן, ואמר כי "נפתחות הזדמנויות חדשות להרחבת מעגל השלום והסכמי אברהם – אנחנו עובדים על כך במלוא המרץ".

נתניהו סיכם בדברי הערכה כלפי הנשיא טראמפ: "הבעתי את הערכת אזרחי ישראל על התמיכה בנו, על הפעולה הנחושה שהוא נקט ועל המאמץ המשותף שאנחנו עושים להביא עתיד גדול למזרח התיכון ולמדינת ישראל".
