accessibility-icon
share-icon
אנבידיה | צילום: שאטרסטוק
אנבידיה | צילום: שאטרסטוק

השקעות במיליארדים: אנבידיה בוחנת הקמת קמפוס ענק בצפון הארץ

שירה קריפס

שירה קריפס

י תמוז ה'תשפה (06.07.25)

4

3

like

1

dislike

אנבידיה שוקלת להקים קמפוס היי-טק גדול בצפון ישראל, עם השקעות שעשויות להגיע למיליארדי דולרים • אם המהלך יצליח, הוא יהפוך לקמפוס ההיי-טק הגדול ביותר בישראל • הפרויקט יתווסף למתקניה הקיימים של אנבידיה ביקנעם ובמגדלי רובינשטיין בתל אביב


חברת הטכנולוגיה אנבידיה שוקלת לרכוש קרקע לצורך הקמת קמפוס היי-טק גדול בצפון המדינה, בהשקעות פוטנציאליות שעשויות להגיע למיליארדי דולרים.

ע"פ הדיווחים, החברה מחפשת שטח בגודל של 70 עד 120 דונם באזור המטה הנוכחי שלה ביקנעם, ופרסמה בקשה למידע עבור שטחים עם זכויות בנייה של 80,000 עד 180,000 מ"ר.

maximize-image
אנבידיה, ארכיון | צילום: שאטרסטוק

אזור החיפוש משתרע מזיכרון יעקב ועד הקריות. אנבידיה קבעה מועד אחרון להגשות של שבועיים, המדגיש את הדחיפות בביצוע הפרויקט. אם המהלך יצליח, הקמפוס החדש יהפוך לקמפוס ההיי-טק הגדול ביותר בישראל, ויוכל להתחיל לפעול בתוך חמש עד שש שנים.

קמפוס זה ישלים את מתקניה הקיימים של אנבידיה ביקנעם וכן את פעילותה במגדלי רובינשטיין בתל אביב.

עקבו אחרינו גם ב-Google News