חברת הטכנולוגיה אנבידיה שוקלת לרכוש קרקע לצורך הקמת קמפוס היי-טק גדול בצפון המדינה, בהשקעות פוטנציאליות שעשויות להגיע למיליארדי דולרים.
ע"פ הדיווחים, החברה מחפשת שטח בגודל של 70 עד 120 דונם באזור המטה הנוכחי שלה ביקנעם, ופרסמה בקשה למידע עבור שטחים עם זכויות בנייה של 80,000 עד 180,000 מ"ר.

אזור החיפוש משתרע מזיכרון יעקב ועד הקריות. אנבידיה קבעה מועד אחרון להגשות של שבועיים, המדגיש את הדחיפות בביצוע הפרויקט. אם המהלך יצליח, הקמפוס החדש יהפוך לקמפוס ההיי-טק הגדול ביותר בישראל, ויוכל להתחיל לפעול בתוך חמש עד שש שנים.
קמפוס זה ישלים את מתקניה הקיימים של אנבידיה ביקנעם וכן את פעילותה במגדלי רובינשטיין בתל אביב.
