accessibility-icon
share-icon
צילום: הבית הלבן
צילום: הבית הלבן

עידן אלכסנדר לטראמפ: "כשנבחרת העבירו אותי למקום טוב יותר"

אדם מיכלשווילי

אדם מיכלשווילי

ז תמוז ה'תשפה (03.07.25)

2

14

like

0

dislike

עידן אלכסנדר, שהיה בשבי חמאס, נפגש עם הנשיא לשעבר טראמפ בבית הלבן וסיפר כיצד תנאיו השתפרו לאחר בחירתו של טראמפ לנשיאות • טראמפ: "הם לא פחדו מביידן - גאים שעזרנו לך"


תיעוד מיוחד מהחדר הסגלגל: עידן אלכסנדר, שורד השבי בעזה, ביקר הערב (חמישי) יחד עם משפחתו בבית הלבן ונפגש עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ. שליחו של הנשיא למזה"ת סטיב וויטקוף שליווה את המשפחה פנה לעידן וביקש ממנו לשתף את הנשיא במה שאירע לו עם בחירתו לתפקיד – ועידן סיפר: "העבירו אותי למקום טוב יותר".

וויטקוף פנה לטראמפ ואמר: "אתה נבחרת, והם פחדו ממך". טראמפ השיב: "הם לא פחדו מביידן. אנחנו גאים שעזרנו לך, ולמלניה היה חשוב מאוד להיות כאן. זה שאתה אזרח אמריקני – הייתה לזה משמעות מיוחדת עבורנו".

עקבו אחרינו גם ב-Google News