ראש הממשלה בנימין נתניהו הודה הבוקר (ראשון) לנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ על תמיכתו בו, לקראת חידוש משפטו שצפוי להתקיים מחר, למרות המתיחות הביטחונית בימים האחרונים.
בפוסט שפרסם נתניהו בחשבון ה-X שלו צייץ מחדש את הדברים שאמר טראמפ וכתב: "שוב תודה, דונלד טראמפ. יחד, נהפוך את המזרח התיכון לגדול שוב!".

כזכור, נשיא ארה"ב צייץ הלילה פוסט תמיכה נוסף ברה"מ נתניהו, והפעם – הצהיר בריש גלי כי הממשל בראשותו לא מתכוון לעמוד מהצד. "זה נורא מה שעושים בישראל לבנימין נתניהו" כתב טראמפ. "הוא גיבור מלחמה וראש ממשלה שעשה עבודה נהדרת בשיתוף פעולה עם ארצות הברית כדי להביא להצלחה אדירה בחיסול האיום הגרעיני המסוכן מאיראן".
ביום שישי האחרון, דחה בית המשפט את בקשתו של ראש הממשלה לדחות את משפטו בעקבות התפתחויות ביטחוניים. זאת על אף שהציג לשופטים את סדר יומו בשבוע הקרוב.

בהחלטת השופטים נאמר: ״הובא לפנינו לו"ז של מר נתניהו, ככלל אין בו נתונים, פרטים או עניינים חריגים, העשויים להצדיק ביטול דיונים". בית המשפט הסכים לדחות את המשפט ביום שני בלבד: "חריג לכך הוא הפריט הראשון ביום שני. נוכח הפעילות האמורה, יחל הדיון באותו יום בשעה 11:30".
נתניהו תמה בפני השופטים על כך שבקשתו (הראשונה) לא התקבלה: "חשבתי שיממה אחרי המערכה ההיסטורית העובדה כי רה"מ נדרש להקדיש את כל זמנו ומרצו לטיפול בסוגיות לאומיות וביטחוניות אמורה להיות ברורה".
