מדד בורסת קטאר (QSE) רשם את הביצועים השבועיים הטובים ביותר שלו מאז סוף אוקטובר 2023, עם עלייה של כ-4%, וקיזז את הירידות האחרונות עקב התפתחויות אזוריות, כך דווח בערוץ "א-שרק" הקטארי. המדד סגר את השבוע על 10,684 נקודות, עלייה של 41 נקודות או 0.39%, ומסמן את היום החמישי ברציפות של עליות.
רמזי קאשמיה, מנהל השקעות בחברת ניירות הערך של קטאר, אמר לסוכנות הידיעות של קטאר (QNA) כי עם העליות שהשיג המדד הכללי, ערך השוק של הבורסה עלה על בסיס שבועי בכ-25.87 מיליארד ריאל, והגיע ל-631.27 מיליארד ריאל.

המשחק הכפול של קטאר: בין השקעות גלובליות למימון טרור
השפעת מבצע "עם כלביא" על הבורסה הקטארית
הוא הצביע על זרימת נזילות חדשה לשוק עם סיום המלחמה בין איראן לישראל, וההכרזה של רשות ההשקעות של קטאר על השקת תיק השקעות פעיל בשווי 200 מיליון דולר, מה שתרם להעלאת מורל הסוחרים, במיוחד עם ההכרזה הקרבה על תוצאות המחצית הראשונה של השנה ואישור חלוקות חצי שנתיות של חלק מהחברות.
מנהל ההשקעות בחברת ניירות הערך של קטאר צופה ביצועים חיוביים בשוק המניות לקראת סוף החודש, שכן הערכות תיקי השקעות ישפיעו על רווחי החברות.
בניתוח ביצועי המניות הנסחרות בבורסת קטאר, בינתיים, אף מניה לא ראתה ירידה בנפח המסחר השבוע, דבר המשקף את הסנטימנט החיובי שאפיין את הביצועים והמסחר בבורסת קטאר.
קאשמיה, מנהל השקעות בחברת ניירות הערך של קטאר, ציין את העליות שנרשמו בכל המגזרים, כאשר מגזר התחבורה השיג את העליות הגבוהות ביותר עם 7.7 אחוזים, ואחריו מגזר התקשורת עם 7.5 אחוזים.
