דן קיין, ראש המטות המשולבים, התייחס היום (חמישי) במסיבת עיתונאים למתקפה האמריקאית נגד מתקן הגרעין הגדול באיראן: "קצינים אמריקאים חיו, נשמו, חלמו על המתקן בפורדו במשך 15 שנה". בהמשך הוא חשף כיצד ביצעה ארצות הברית את המתקפה, שלטענתם הובילה להשמדת המתקן התת-קרקעי.
"הם לא יכלו לספר על זה למשפחותיהם, לחבריהם. הם ידעו שאין לנו את האמצעים להשמיד את המקום הזה אז הם החלו לעבוד עם מהנדסים וטכנאים כדי לפתח את הפצצה", סיפר כיצד התכוננו לתקוף את המתקן.
"בחרנו בשלושה פתחי אוורור גדולים כאזורי החדירה לפצצות. האיראנים ניסו להסתיר אותם". הוא אמר כי הכוחות האמריקאים השתמשו בפצצות מסוג GBU-57, שהוטלו ממטוסי B-2 על פורדו – והן "תפקדו כמתוכנן".
כמו כן, הוא הראה סרטון שלא נחשף מעולם – ובו ניסוי בפצצת GBU-57 על מתקן תת קרקעי, כחלק מהתרגיל שביצעו הכוחות לקראת המתקפה המתוכננת.
