לאחר ההודעות על הפסקת האש שנמסרה הלילה (שלישי) על ידי הנשיא טראמפ, ובצל הדיווח של רויטרס על כך שאיראן כבר אישרה את ההצעה, שר החוץ האיראני עבאס עראקצ'י בתגובה ראשונה: "נכון לעכשיו, אין "הסכם" על הפסקת אש או הפסקת פעולות צבאיות".
"עם זאת", המשיך עראקצ'י, "בתנאי שהמשטר הישראלי יפסיק את תוקפנותו הבלתי חוקית נגד העם האיראני לא יאוחר מהשעה 4:00 בבוקר שעון טהרן, אין לנו כוונה להמשיך בתגובתנו לאחר מכן. ההחלטה הסופית על הפסקת פעולותינו הצבאיות תתקבל בהמשך".

כזכור, נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ פרסם הלילה פוסט ברשת החברתית שלו "TRUTH" והכריז כי הושג הסכם הפסקת אש בין ישראל לאיראן – שיכנס לתוקף בתוך שש שעות.
בהודעת הנשיא נכתב: "מזל טוב לכולם! הושג הסכם מלא בין ישראל לאיראן על הפסקת אש מלאה ומוחלטת (שצפויה להתחיל בעוד כ-6 שעות, לאחר שישראל ואיראן ישלימו את המשימות האחרונות שהן כבר ביצוע), שתימשך 12 שעות, ולאחריה תיחשב המלחמה כנסתיימה באופן רשמי!"
