נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ פרסם הלילה (שלישי) פוסט ברשת החברתית שלו "TRUTH" והכריז כי הושג הסכם הפסקת אש בין ישראל לאיראן – שיכנס לתוקף בתוך שש שעות.
בהודעת הנשיא נכתב: "מזל טוב לכולם! הושג הסכם מלא בין ישראל לאיראן על הפסקת אש מלאה ומוחלטת (שצפויה להתחיל בעוד כ-6 שעות, לאחר שישראל ואיראן ישלימו את המשימות האחרונות שהן כבר ביצוע), שתימשך 12 שעות, ולאחריה תיחשב המלחמה כנסתיימה באופן רשמי!"
על פי הנשיא, בהסכם נקבע כי איראן תהיה זו שתחל את הפסקת האש, ובתום 12 שעות של שקט ישראל תחל גם היא את הפסקת האש. עוד הוסיף טראמפ כי בתום 24 השעות – תסתיים לחלוטין "מלחמת 12 הימים".
"בהנחה שהכול יתנהל כשורה – וכך יהיה – אני רוצה לברך את שתי המדינות, ישראל ואיראן, על האומץ, הסיבולת והשכל שהפגינו לסיים את מה שראוי להיקרא: 'מלחמת 12 הימים'", כתב טראמפ, "זו הייתה מלחמה שיכלה להימשך שנים ולחרב את כל המזרח התיכון – אך זה לא קרה, ולעולם לא יקרה!"

לבסוף, הוסיף הנשיא: "אלוהים יברך את ישראל, אלוהים יברך את איראן, אלוהים יברך את המזרח התיכון, אלוהים יברך את ארצות הברית של אמריקה, ואלוהים יברך את העולם!"
✈️القصف الإسرائيلي على طهران مستمر، في هذه الاثناء .. pic.twitter.com/nSd64kMqdW
— Kanso (@habibahodroj079) June 24, 2025
בינתיים, ורגע לפני כניסת הפסקת האש לתוקף, בטהרן מדווחים על התקיפות העוצמתיות ביותר על העיר מאז תחילת מבצע "עם כלביא" לפני 12 ימים. בנוסף, באיראן מדווחים כי נהרג מדען גרעין בכיר שחיסולו נכשל לפני מספר ימים.
