accessibility-icon
share-icon
צילום: יוסי זמיר, פלאש 90
צילום: יוסי זמיר, פלאש 90

בבית הלבן מנסים להרגיע: "ביטחו בטראמפ"

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

כח סיון ה'תשפה (24.06.25)

5

0

like

0

dislike

רגע לאחר ההודעה על הפסקת האש, בבית הלבן מנסים להרגיע, ומפרסמים פוסט ברשת X שקורא "לסמוך על טראמפ" • הדברים מגיעים בזמן שבישראל מתקיימת סערה על הצהרתו של נשיא ארצות הברית


רגע לאחר ההודעה על הפסקת האש שתחל בשעות הבוקר, בבית הלבן מנסים להרגיע ומפרסמים הלילה (שלישי) פוסט ברשת החברתית X, בו נראית תמונתו של הנשיא ומעליה הכיתוב "בטחו בטראמפ".

הפרסום, כאמור, מגיע רגע אחרי שהנשיא טראמפ פרסם פוסט ברשת החברתית שלו "TRUTH" והכריז כי הושג הסכם הפסקת אש בין ישראל לאיראן – שיכנס לתוקף בתוך שש שעות.

בהודעת הנשיא נכתב: "מזל טוב לכולם! הושג הסכם מלא בין ישראל לאיראן על הפסקת אש מלאה ומוחלטת (שצפויה להתחיל בעוד כ-6 שעות, לאחר שישראל ואיראן ישלימו את המשימות האחרונות שהן כבר ביצוע), שתימשך 12 שעות, ולאחריה תיחשב המלחמה כנסתיימה באופן רשמי!"

עקבו אחרינו גם ב-Google News