האם נבחרת איראן תודח ממונדיאל 2026 בעקבות המלחמה נגד ישראל וארה"ב? על פי דיווח ב-New Straits Times נראה שהאיראנים עשויים למצוא את עצמם מחוץ לטורניר הכדורגל הגדול בעולם.
כזכור, איראן כבר הבטיחה את מקומה בגביע העולם לאחר שהעפילה אליו דרך שלב המוקדמות אך בעקבות איומי משטר האייתולות האיראני והתוקפנות נגד מדינת ישראל וארה"ב – האיראניים עשויים למצוא את עצמם בחוץ.

בדיווח נכתב: "בעקבות ההסלמה, המתח והפחד שעוררה המלחמה בקרב אחת ממארחות הטורניר – ארצות הברית. מקומם בטורניר מונח כעת באוויר. השעיה היא אפשרות אמיתית וממשית, כאשר פיפ"א כבר קבעה תקדימים בנוגע למדינות שנמצאות במלחמה".
עוד נכתב: "בעקבות המתח הרב, האפשרות ששחקני איראן יוכלו לדרוך על אדמת ארה"ב מוטלת בספק. בכל מקרה, גם אם הנבחרת תקבל אישור להגיע לארה"ב, אוהדיה לא יוכלו ללוות אותה בעקבות ההגבלות שהטיל דונלד טראמפ בחודש מרץ".
בפיפ"א ובבית הלבן טרם נמסרה תגובה רשמית בנושא. אך בכל מקרה ההחלטה הסופית צפויה להתקבל בחודשים הקרובים.



