פרסום ראשון: אמש (ראשון) בדרום טהרן, תקפה ישראל מהאוויר מפעל מרכזי לייצור טילים בליסטיים. במהלך הערב הותקף גם אתר לייצור חומרי נפץ סמוך לאיספהן.
לפי מידע חדש שפרסמנו לראשונה בחדשות 14, לא מדובר באתר שולי כלל – אלא באתר הגדול ביותר באיראן לייצור חומרי נפץ. בבסיס, שמוגדר כבסיס סודי, מפותחות טכנולוגיות טילים וכטב"מים מתאבדים, לצד טכנולוגיות גרעין.

הפגיעה בשני האתרים – בדרום טהרן ובמרחב אספהאן – שניהם מרכזיים לפרויקט ייצור הטילים האיראני, מהווה מכה אנושה ליכולתה של איראן להמשיך ולפתח טילים בליסטיים.
התקיפה בדרום טהרן פגעה באתר בו יוצרו רכיבי טילים משמעותיים, ואילו הפגיעה באיספהאן שיבשה את שרשרת אספקת חומרי הנפץ. לאחר צמד התקיפות, בישראל מעריכים כי רוב יכולות ייצור הטילים של איראן הושמדו.
בנוסף, יעדי התקיפה המרכזיים הבוקר היו מטרות שלטוניות וסמלי דיכוי בלב הבירה טהרן. במסגרת גל התקיפות הנרחב, תקפו מטוסי חיל האוויר מספר רב של מטרות, בהן: עשרות מפקדות ביטחון פנים של משמרות המהפכה, וכן פתחי כלא אווין, שבו מוחזקים מתנגדי משטר ואסירים פוליטיים, בצעד סמלי שנועד לערער את יציבות שלטון האייתוללות.
במקביל, הופסקו שידורי הטלוויזיה הממלכתית באיראן לאחר פגיעה ישירה במבני הערוץ ובמתקני השידור המרכזיים בטהראן. בנוסף, הותקף השעון "להשמדת ישראל" בכיכר פלשתין ומפקדת האידיאולוגיה ומטרות משטר נוספות.
