שר הביטחון ישראל כ"ץ קיים הבוקר (ראשון) הערכת מצב ראשונה אחרי תקיפת מתקני הגרעין של איראן על ידי צבא ארה"ב, קיבל עדכונים ראשוניים של תוצאות התקיפה ושיבח את רה"מ על הובלת ההחלטות והקשר החשוב עם ארצות הברית.
הערכת המצב התקיימה יחד עם הרמטכ"ל, רב-אלוף אייל זמיר, מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') אמיר ברעם, ראש אמ"ץ, אלוף עודד בסיוק, ראש אמ"ן, אלוף שלומי בינדר, ראש אג"ת, אלוף אייל הראל, מזכ"צ שהב"ט, תא"ל גיא מרקיזנו, רח"ט מבצעים, תא"ל ישראל שומר, ורח"ט מחקר, תא"ל אופיר מזרחי-רוזן.

לאחר התקיפה: איראן מעריכה את הנזקים, בארה"ב מתכוננים לתגובה
שר הביטחון כ"ץ קיבל עדכונים ראשוניים של תוצאות התקיפה האמריקאית את מתקני הגרעין, ותיקף את מטרות צה"ל להמשך מבצע "עם כלביא" בימים הקרובים. הוא שיבח את ראש הממשלה בנימין נתניהו על הובלת ההחלטות והקשר החשוב עם ארה"ב, וכן שיבח את הרמטכ"ל ואת מפקדי צה"ל על ההישגים הרבים של צה"ל שבזכותם התאפשרה התקיפה ההיסטורית על מתקני הגרעין של איראן.
