משמרות המהפכה של איראן הגיבו הבוקר (ראשון) למתקפה האמריקאית על מתקני הגרעין – ואיימו: "נכוון לכל האינטרסים של ארה"ב במזרח התיכון". הדבר מגיע לאחר שבוע בו התקשורת העולמית התעסקה בשאלה האם ארה"ב תצטרף למתקפה הישראלי נגד הגרעין האיראני או שתימנע.
טראמפ הורה הלילה לצאת למתקפה שהפתיעה רבים – לבסוף הצהיר כי המתקן הגדול ביותר, הנמצא עמוק מתחת לאדמה ודרוש הפצצה מסיבית כדי להשמידו – הותקף: "פורדו איננו".

ארה"ב תקפה את מתקני הגרעין באיראן; טראמפ: "פורדו איננו"
ברשת החברתית TRUTH שבבעלותו כתב טראמפ על התקיפה האמריקאית המוצלחת באיראן: "השגנו את יעדנו בתקיפה המוצלחת על שלושת אתרי הגרעין באיראן – פורדו, נתנז ואיספהאן", כתב טראמפ. "כל המטוסים כבר מחוץ למרחב האווירי האיראני. מטען מלא של פצצות הוטל על האתר המרכזי – פורדו. ברכות ללוחמים האמריקאים האמיצים שלנו".

כ-30 טילים שוגרו, פגיעות ישירות בת"א, נס ציונה וחיפה
לאחר מכן, הוסיף הנשיא: "פורדו איננו". טראמפ הגדיר את האירוע כ"רגע היסטורי עבור ארצות הברית של אמריקה, ישראל והעולם", והציב אולטימטום ברור: "איראן חייבת כעת להסכים לסיים את המלחמה הזו".
