שר הביטחון ישראל כ"ץ ביקר היום (שישי) באחד מבסיסי אגף המודיעין ברחבי הארץ, וקיבל סקירות על הפעילות המודיעינית הסדורה בכלל הזירות, בדגש על מבצע "עם כלביא" נגד איראן ושלוחותיה.
השר הודה למפקדים ולחיילים על תרומתם המשמעותית להצלחות המבצעיות של מערכת הביטחון וצה"ל, ועל ההישגים המרשימים שהושגו בזכות יכולות האיסוף, הפענוח והמחקר של חיל המודיעין.

מוקדם יותר היום, שר הביטחון הנחה את צה"ל להגביר את התקיפות על מטרות המשטר האיראני בבירה טהרן – זאת בעקבות הערכת מצב שקיים עם בכירי מערכת הביטחון.
על פי הודעת משרד הביטחון, מטרת המהלך היא "להביא לערעור המשטר ולהגברת ההרתעה מול ירי הטילים על העורף הישראלי – לצד המשך פגיעה במתקנים ובמדענים לסיכול תוכנית הגרעין של איראן".

הערכת המצב התקיימה במטה משרד הביטחון ובהשתתפות הרמטכ"ל, רב-אלוף אייל זמיר, ראש אגף המבצעים (אמ"ץ), ראש אגף המודיעין (אמ"ן), ראש אגף התכנון (אג"ת), מזכיר הצבאי של שר הביטחון, ראש חטיבת המבצעים וראש חטיבת המחקר.
