accessibility-icon
share-icon
הריאיון המלא עם ראש עיריית באר שבע, מתוך המשדר המיוחד

"אותנו אף אחד לא ישבור": רוביק דנילוביץ' בריאיון אופטימי

דין ברנדשטטר

דין ברנדשטטר

כד סיון ה'תשפה (20.06.25)

1

19

like

0

dislike

לאחר שתי הפגיעות הישירות הרצופות בעיר, ראש עיריית באר שבע התראיין במשדר המיוחד ושלח מסר אופטימי לעם ישראל "אותנו אף אחד לא ישבור" • דנילוביץ' הבהיר כי "לא ירפאו את ידינו. מכל מערכה אנחנו מתחזקים, ברוח של תקווה, רוח של ניצחון. זו הרוח של העם היהודי"


לאחר שתי הפגיעות הישירות הרצופות בעיר יממה אחר יממה, ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ' התראיין הבוקר (שישי) במשדר המיוחד במסגרת מבצע "עם כלביא" בהגשת עידו טאובר ושלח מסר אופטימי לתושבי העיר בפרט ולתושבי ישראל בכלל: "אנחנו חוליה בשרשרת של העם היהודי – אותנו אף אחד לא ישבור!".

תחילה עדכן ראש עיריית באר שבע על הנעשה בזירת הפגיעה בעיר: "הכול נמצא בשליטה. הרבה הודות לתושבים הגיבורים שלנו שפועלים בהתאם להנחיות של פיקוד העורף. ההחלטות האלה, ההנחיות האלה, מצילות חיי אדם. יש ההרס מסביב, אבל ברוך השם, אף אחד לא נפגע (מאוחר יותר נקבע כי 5 אנשים נפצעו קל מהדף ורסיסים)".

maximize-image
images-count1+
הפגיעה הישירה בבבאר שבע בעקבות המטח מאיראן | צילום: זאב דיקמן

"הצוותים העירוניים – צוותי החילוץ וצוותי החירום, הגיבו במהירות ומייד הגיעו למקום", המשיך, "התפקיד שלנו הוא להחזיר את הכול לשליטה מלאה ואנחנו עושים את זה בשעתיים האחרונות. כל הרשויות נמצאות פה כדי להשלים את הטיפול בזירה".

דנילוביץ אמר כי "המטרה שלנו במלחמה הקיומית הזו על הארץ שלנו, של העם היהודי, התפקיד שלנו זה להציל חיי אדם, לאפשר לדרג המדיני את חופש הפעולה, לתת לצה״ל, צבא ההגנה לישראל, לטייסים, לאנשי המודיעין, לכל הזרועות, לעשות את העבודה. החוסן הלאומי זה המשמעת העצמית של כל תושב וכל תושבת, ופה הם עשו את זה, גם אתמול וגם היום, בצורה הטובה ביותר".

maximize-image
images-count1+
צוותי החילוץ בזירת הנפילה בסורוקה אתמול | צילום זאב דיקמן, כב"ה

לדבריו, "הניצחון הגדול שלנו יהיה שאנחנו נמשיך לבנות פה את המודיעין ואת התקשוב ועוד בתי חולים, ונביא לפה עוד חצי מיליון תושבים לבאר שבע ושני מיליון תושבים לנגב. זה יהיה הניצחון שלנו".

ראש עיריית באר שבע הבהיר כי "לא ירפאו את ידינו. מכל מערכה אנחנו מתחזקים. אין לנו לאן ללכת. זאת המדינה שלנו, ואנחנו עוד יותר מאוחדים – חזקים וביחד, ברוח אחת, רוח של תקווה, רוח של ניצחון. זו הרוח של העם היהודי".

דנילוביץ' שלח מסר לתושבי באר שבע: "תמשיכו להיות חזקים, בתקווה שלא יהיו לנו עוד אירועים. אנחנו עירו של אברהם אבינו, יותר מ-3,700 שנות היסטוריה. זו היסטוריה, אנחנו חוליה קטנה בשרשרת מפוארת של העם היהודי. אותנו, אף אחד לא ישבור. בשם השם נעשה ונצליח, שבת שלום לעם ישראל".

עקבו אחרינו גם ב-Google News