ישראל חיסלה היום (שישי) מדען גרעין איראני בבניין מגורים בלב טהרן. חיסול זה מצטרף לשורת סיכולים של בכירי שלטון ומדעני גרעין במסגרת מבצע "עם כלביא", במטרה לגרוע את יכולות האויב באופן הפיזי והטכני וכן בפן של המידע.
מאז תחילת מבצע "עם כלביא" ישראל חיסלה למעלה מעשרה מדעני גרעין. כתבנו לענייני איראן דרור בלאזאדה דיווח כי כל יעד שמחוסל, שווה שנתיים של ידע, דבר שמחזיר את תוכנית הגרעין אחורנית במספר עשורים.

בתוך כך, במהלך הבוקר, כוחותינו תקפו והשמידו הבוקר יותר מ-35 תשתיות לאחסון ולשיגור טילים במרחבים טיביריז וכראמנשאה שבאיראן, זאת כחלק מגל תקיפות נוסף שבוצע כלפי מטרות צבאיות של המשטר האיראני.
בהצהרתו לתקשורת, דובר צה"ל סקר את פעילות צה"ל במהלך הלילה. "מטוסי חיל האוויר תקפו יעדים נבחרים של תוכנית הנשק הגרעיני. פגענו באתרי תעשייה צבאיים לייצור רכיבי טילים ואתרים לייצור חומרי גלם המשמשים ליציקת מנועי טילים", אמר דפרין והוסיף כי "מטרות אלו היוו את מרכז הכובד התעשייתי של משרד ההגנה האיראני".

דפרין הבהיר כי צה"ל ממשיך לגרוע את יכולות האויב באיראן: "תקפנו את בניין ספנד, מטה תוכנית הגרעין בטהראן. בניין המטה הזה שימש למחקר ולפיתוח אמצעי לחימה מתקדמים. בנוסף, פגענו באתר לייצור רכיב הכרחי בתוכנית הנשק הגרעיני. אנחנו ממשיכים להעצים את הפגיעה באיום הגרעין האיראני על כלל מרכיביו".
