בשל פגיעת הדף במטח מאיראן הבוקר (שישי) לאזור הדרום, נסגרה זמנית תחנת באר שבע צפון האוניברסיטה. צוותי החירום והלוגיסטיקה של רכבת ישראל הוקפצו לטיפול והחזרת התחנה לכשירות, תחנת באר שבע מרכז פעילה כסדרה.

בשלב זה, צוותי מד"א מטפלים בזירת הנפילה ב- 6 נפגעים קל, מהדף, חבלות, משאיפת עשן וחרדה. מדובר בפגיעה ישירה בחניית רכבים, מה שגרם לנזק רב לרכוש.

פרמדיק מד"א דביר בן זאב, סיפר: "הגענו במהירות למקום בכוחות גדולים של ניידות טיפול נמרץ, אמבולנסים ואופנועים וראינו עשן סמיך ומכוניות שעולות באש ובאחד הבניינים ניכר הרס, ונזקים בדירות נוספות.
"הקמנו 2 נקודות לטיפול בנפגעים ואנחנו מבצעים בדיקות רפואיות לדיירים שיוצאים מהביניינים. במקביל יחד עם כוחות פיקוד העורף, הכיבוי והמשטרה אנחנו מבצעים סריקות בבניין עם ההרס ובשאר הדירות שניזוקות כדי לוודא שאין אף פצוע בדירות".
