accessibility-icon
share-icon
צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

בעקבות הנפילה בדרום: תחנת הרכבת בבאר שבע תיסגר זמנית

נעמי רחליס

נעמי רחליס

כד סיון ה'תשפה (20.06.25)

1

9

like

1

dislike

בשל פגיעת הדף במטח מאיראן, נסגרה זמנית תחנת באר שבע צפון האוניברסיטה • צוותי החירום והלוגיסטיקה של רכבת ישראל הוקפצו לטיפול והחזרת התחנה לכשירות • תחנת באר שבע מרכז פעילה כסדרה


בשל פגיעת הדף במטח מאיראן הבוקר (שישי) לאזור הדרום, נסגרה זמנית תחנת באר שבע צפון האוניברסיטה. צוותי החירום והלוגיסטיקה של רכבת ישראל הוקפצו לטיפול והחזרת התחנה לכשירות, תחנת באר שבע מרכז פעילה כסדרה.

maximize-image
images-count1+
הפגיעה הישירה בדרום בעקבות המטח מאיראן | צילום: זאב דיקמן

בשלב זה, צוותי מד"א מטפלים בזירת הנפילה ב- 6 נפגעים קל, מהדף, חבלות, משאיפת עשן וחרדה. מדובר בפגיעה ישירה בחניית רכבים, מה שגרם לנזק רב לרכוש.

maximize-image
images-count1+
הפגיעה הישירה בדרום בעקבות המטח מאיראן | צילום: זאב דיקמן

פרמדיק מד"א דביר בן זאב, סיפר: "הגענו במהירות למקום בכוחות גדולים של ניידות טיפול נמרץ, אמבולנסים ואופנועים וראינו עשן סמיך ומכוניות שעולות באש ובאחד הבניינים ניכר הרס, ונזקים בדירות נוספות.

"הקמנו 2 נקודות לטיפול בנפגעים ואנחנו מבצעים בדיקות רפואיות לדיירים שיוצאים מהביניינים. במקביל יחד עם כוחות פיקוד העורף, הכיבוי והמשטרה אנחנו מבצעים סריקות בבניין עם ההרס ובשאר הדירות שניזוקות כדי לוודא שאין אף פצוע בדירות".

עקבו אחרינו גם ב-Google News