בזמן המטח הכבד ששיגרה איראן בבוקר האחרון (חמישי), בו אירעה פגיעה ישירה בבית החולים סורוקה – הגיחו חיים חדשים לעולם בחדר הלידות שממוגן. פרופ' אייל שיינר, שיילד בזמן נפילת הטיל בסורוקה, סיפר הלילה בריאיון לשרה ב"ק במשדר המיוחד "עם כלביא" על הרגע הבלתי נשכח: "הבכי של התינוק היה ניצחון. הלידות בתקופות כאלה הן התקווה והנחמה שלנו ומה שנותן את הכוח להמשיך".
פרופ' אייל שיינר, מנהל החטיבה ביולדות וגינקולוגיה בבית החולים סורוקה, סיפר: "היום קשוח התחיל עם האזעקות. האמת שבאזעקה היינו במרחב המוגן, והיינו בדיוק בהכנות לכל הפרוצדורה. והייתה נפילה, ואנחנו פשוט, את יודעת, יש לנו את העניינים שלנו, אנחנו צריכים להתעסק בחיים ולא במלחמה".

ביה"ח סורוקה: "מעריכים כעת את הנזקים, כולל הפצועים"
לדבריו, ברגע הראשון לא ידעו אם הטיל אכן פגע בבית החולים או "רק" בקרבתו: "זה היה נשמע מאוד חזק, אבל לא היינו עסוקים בלברר מה קורה, ורק כשיצאנו מחדר ניתוח, מכל החממה שלנו – זה היה כמו בוקס בבטן לגלות שהבית החולים, פשוט הנזק היה בלתי, אי אפשר לתאר אותו".
"תוך כדי הלידה, אתה בסביבה אוקסיטוצינית, עוטפת, חמה, אתה מתעסק בחיים, והבכי של התינוק הזה זה היה ניצחון. זאת אומרת, כל דבר, כל לידה אצלנו זה תקווה, ותמיד בתקופות האלה הלידות זה מה שמנחם, ומה שנותן לנו את כל הכוח להמשיך", הדגיש.
