accessibility-icon
share-icon
צילום: דובר צה"ל

ראש אמ"ן חושף פרטים חדשים מפעילות כוחותינו באיראן

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

כג סיון ה'תשפה (19.06.25)

11

36

like

2

dislike

ראש אמ"ן, האלוף שלומי בינדר חשף כי 30 מפקדים של המשטר חוסלו כבר בלילה הראשון של המבצע • בנוסף, תיאר בינדר כיצד תקפו כוחותינו השבוע מפקדה סודית של האיראנים בהרים • "אנחנו צריכים לצוד אותם בכל מקום שהם יברחו אליו", הבהיר בינדר


ראש אגף המודיעין אלוף שלומי בינדר ביקר אתמול (רביעי) בזירת המטרות, והתייחס למלחמה באיראן ולמבצע "עם כלביא", כשהוא חושף כי 30 מפקדים של המשטר חוסלו כבר בלילה הראשון של המבצע וכי בוצעה תקיפה של מפקדה סודית בהרי איראן לפני כיומיים: "אנחנו צריכים לצוד אותם בכל מקום שהם יברחו אליו".

"פגענו קשה מאוד בפו״ש כבר בלילה הראשון, מדבר איתכם על סדר גודל של 30 מפקדים, השמות שפורסמו הם השמות של היותר בכירים. אבל אנחנו מדברים על רמטכ״לים, מפקדי חיל האוויר", חשף האלוף בינדר.

maximize-image
הפרטים נחשפים: האלוף שלומי בינדר, ראש אמ"ן | צילום: דובר צה"ל

לאחר מכן, חשף ראש אמ"ן: "לפני יומיים הצלחנו לתקוף מפקדה סודית שלהם בהרים, חלק מהמפקדים הצליחו לברוח משם למקום אחר. 12 שעות אחרי זה הצלחנו לתקוף את רמטכ״ל ח׳תאם אלנאביאא׳ שברח לאותו מקום בהרים ברכס אחר בטהרן, עם עבודה מעולה של אנשי פו״ש והמפקדות".

"אנחנו צריכים לצוד אותם בכל מקום שהם יברחו אליו, ואתם מצליחים להפוך את איראן כמו שאמרתי מקודם מאיזה מקום רחוק, 1,500 קילומטר מפה, לצבא שאנחנו יודעים להתמודד איתו עם תחושה של מעגל ראשון".

"הבאתם את המעגל השלישי הזה להיות מעגל ראשון. והיכולת שלכם להביא יעדי איכות בימים הקרובים, היא דרמטית. צריך להביא הרבה, להגביר את הקצב וזה בדיוק מה שאנחנו עושים – כי זה מסוג האיומים שאני אומר לכם, מדינת ישראל לא יכולה לחיות איתם נקודה. זאת הסיבה שיצאנו למערכה וזאת הסיבה שאתם עובדים קשה".

עקבו אחרינו גם ב-Google News