שגרירות סין בישראל הודיעה הלילה (חמישי) כי תחל בסיוע לפינוי אזרחים סינים מישראל בקבוצות מאורגנות, החל מיום שישי. ההחלטה התקבלה לנוכח המלחמה בין ישראל לאיראן.
בהודעה שפרסמה השגרירות נכתב כי כבר החלה בהליך רישום למעוניינים בפינוי. האזרחים יועברו באוטובוסים למעבר הגבול טאבה בגבול עם מצרים, ומשם ימשיכו בדרכם מחוץ לישראל.

בנוסף לסין, פולין הודיעה ביום שני כי תחל לפנות כ-200 מאזרחיה מישראל דרך מעבר הגבול לעמאן שבירדן, ובמקביל נמסר מברלין כי גם גרמניה החלה בפינוי אזרחים במסלול דומה.
משרד החוץ הגרמני אישר כי טיסת צ'רטר מיוחדת תצא ביום חמישי, ותשמש לפינוי אזרחים הרשומים ברשימת החירום של השגרירות בישראל. אזרחי גרמניה המתגוררים בישראל קיבלו עדכון עם הפרטים הנדרשים להשלמת התהליך.
בנוסף, ארה"ב הודיעה על צעדים מקדימים לפינוי אזרחיה מישראל, זאת בשל המצב הביטחוני ועל רקע מטחי הטילים המשוגרים מאיראן. שגרירות ארצות הברית בישראל הודיעה כי היא עובדת על גיוס טיסות וספינות תיירות לצורך כך.
שגריר ארה"ב בישראל מייק האקבי צייץ בחשבון ה-X שלו הודעה דחופה לאזרחים האמריקנים השוהים בישראל: "הודעה דחופה! אזרחים אמריקאים המעוניינים לעזוב את ישראל – שגרירות ארה"ב בישראל עובדת על טיסות פינוי".
