כמו במטח האחרון, ובדומה למרבית המטחים ביממות האחרונות, גם הלילה (חמישי) איראן שיגרה לעבר ישראל כמות מצומצמת של טילים – ככל הנראה שניים בלבד. לא דווח על פצועים או נזק בשל הירי, למעט נפילת רסיס בשכונת גילה בירושלים – ללא נפגעים.
במטח הקודם, שנורה אתמול בשעות הערב, נורו גם כן שני טילים, אחד יורט והשני נפל בשטח ירדן. במטח בלילה הקודם, שכלל למעשה שני מטחים רצופים בתוך כ-45 דקות, נורו כ-25 טילים לעבר ישראל. אף לא אחד מהטילים גרם לנזק בגוף, למעט נפילת רסיסים במספר אזורים במרכז הארץ, בעיקר בשטחים פתוחים. המוקד המרכזי ביותר היה מגרש רכבים, ש-20 מהם עלו באש בשל הנפילה.
תיעוד השיגורים מאיראן | צילום: תסנים

שני המטחים האחרונים מגיעים לאחר הפגיעה העוצמתית של כוחותינו במפקדת ביטחון הפנים של המשטר האיראני. "סופת הטורנדו ממשיכה להכות בטהרן. מטוסי חיל האוויר השמידו עכשיו את מפקדת ביטחון הפנים של המשטר האיראני – זרוע הדיכוי המרכזית של הדיקטטור האיראני", מסר שר הביטחון ישראל כ"ץ והדגיש: "כפי שהבטחנו – נמשיך לפגוע בסמלי שלטון ונכה במשטר האייתוללות בכל מקום".
מדובר בפגיעה בסמל שלטון ולא באתר המשויך לפרויקט הגרעין או לפעילות טרור אחרת נגד ישראל. בדומה לכך, ביום שני הותקפה הטלוויזיה האיראנית – תקיפה דרמטית שתועדה בשידור חי והפכה ל"תמונת ניצחון" בישראל.
