accessibility-icon
share-icon
צילום: זיו קורן
צילום: זיו קורן

רה"מ נתניהו לשרים: הסיעה הכי גדולה בכנסת - זו סייעתא דשמיא

מוטי קסטל

מוטי קסטל

כב סיון ה'תשפה (18.06.25)

30

22

like

2

dislike

את הדברים אמר נתניהו לשרים במהלך ישיבת הממשלה • השרים, שנכנסו באופן חריג לישיבה ללא עוזרים, חולקו ל-3 קבוצות והוחתמו על שו"ס מיוחד בשל הצורך הביטחוני


ראש הממשלה נתניהו סיפק היום (רביעי) התבטאות מיוחדת במהלך ישיבת הממשלה. נתניהו אמר לשרים כי "הסיעה הכי גדולה בכנסת – זו סייעתא דשמיא".

ראש הממשלה צילם בתחילת ישיבת הממשלה סרטון שייצא לציבור בהמשך הערב. באופן חריג ביותר השרים חולקו הערב ל-3 קבוצות ושהו ב-3 ערים שונות כאשר ישיבת הממשלה נערכה כולה בהיוועדות חזותית למקרה של פגיעה חלילה באחת מהקבוצות. שרי הקבינט שהו עם נתניהו בבונקר התת קרקעי והיתר בערים אחרות.

הישיבה, שכולה מתמקדת במלחמה באיראן ועודנה מתנהלת, עוסקת בשלושה נושאים – סקירה ביטחונית מקיפה לרבות המצב בעורף, סקירה מדינית והתייחסות לנושא ההסברה ובנוסף הוצג בישיבה מתווה החזרת הישראלים השוהים בחו"ל.

עקבו אחרינו גם ב-Google News