accessibility-icon
share-icon
צילום: שאטרסטוק, רשתות ערביות
צילום: שאטרסטוק, רשתות ערביות

באיראן משיבים לטראמפ: "אף אחד לא התחנן להגיע לבית הלבן"

דין ברנדשטטר

דין ברנדשטטר

כב סיון ה'תשפה (18.06.25)

3

like

0

dislike

נשיא ארה"ב אמר היום כי "באיראן הציעו לנהל מו"מ ולהגיע לבית הלבן" • בעמוד הרשמי של שגריר איראן לאו"ם ענו לטראמפ וטענו כי "אף פקיד לא התחנן להגיע לבית הלבן" • עוד אמרו האיראנים כי "לא ננהל משא ומתן תחת איום"


נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ אמר היום (רביעי) כי  האיראניים יצרו קשר, הם מעוניינים במשא ומתן והם "אפילו הציעו להגיע לבית הלבן". העמוד הרשמי של שגריר איראן באו"ם הגיב לדברי נשיא ארה"ב וטען: "אף פקיד איראני מעולם לא ביקש להתרפס (בפני טראמפ) בשערי הבית הלבן".

עוד נכתב באשר לאיומים על חייו של המנהגי העליון האיראני עלי ח'אמנאי כי  "הדבר היחיד שנתעב יותר משקריו הוא איומו הפחדן "לחסל" את המנהיג העליון של איראן".

טראמפ: "האיראנים רצו להגיע לשיחות בבית הלבן"

טראמפ: "האיראנים רצו להגיע לשיחות בבית הלבן"

10
18.06.25|אפרת ברינר

באיראן אמרו כי המדינה "לא מנהלת משא ומתן תחת איום, לא תקבל "שלום" תחת איום, ובוודאי שלא עם מחרחר מלחמות שנאחז ברלוונטיות", והוסיפו כי "איראן תגיב לכל איום באיום נגדי ולכל פעולה באמצעיים הדדיים (תגיב במתקפה משלה אם תותקף)".

כזכור, אתמול אמר טראמפ על המנהיג העליון האיראני: "אנחנו יודעים איפה הוא מתחבא – לא נהרוג אותו, אבל אנחנו מזהירים אותו לא לפגוע באזרחים וחיילים אמריקאים"

במקביל, שלושה מטוסים של ממשלת איראן נחתו היום בעומאן, כך לפי דיווח ברויטרס. גורם ישראלי אישר לכתבתנו הצבאי הלל ביטון רוזן את הפרטים ואמר: "אם היינו רוצים – היינו מונעים מהם להמריא".

עקבו אחרינו גם ב-Google News