נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ אמר היום (רביעי) כי האיראניים יצרו קשר, הם מעוניינים במשא ומתן והם "אפילו הציעו להגיע לבית הלבן". העמוד הרשמי של שגריר איראן באו"ם הגיב לדברי נשיא ארה"ב וטען: "אף פקיד איראני מעולם לא ביקש להתרפס (בפני טראמפ) בשערי הבית הלבן".
עוד נכתב באשר לאיומים על חייו של המנהגי העליון האיראני עלי ח'אמנאי כי "הדבר היחיד שנתעב יותר משקריו הוא איומו הפחדן "לחסל" את המנהיג העליון של איראן".

טראמפ: "האיראנים רצו להגיע לשיחות בבית הלבן"
באיראן אמרו כי המדינה "לא מנהלת משא ומתן תחת איום, לא תקבל "שלום" תחת איום, ובוודאי שלא עם מחרחר מלחמות שנאחז ברלוונטיות", והוסיפו כי "איראן תגיב לכל איום באיום נגדי ולכל פעולה באמצעיים הדדיים (תגיב במתקפה משלה אם תותקף)".
כזכור, אתמול אמר טראמפ על המנהיג העליון האיראני: "אנחנו יודעים איפה הוא מתחבא – לא נהרוג אותו, אבל אנחנו מזהירים אותו לא לפגוע באזרחים וחיילים אמריקאים"
במקביל, שלושה מטוסים של ממשלת איראן נחתו היום בעומאן, כך לפי דיווח ברויטרס. גורם ישראלי אישר לכתבתנו הצבאי הלל ביטון רוזן את הפרטים ואמר: "אם היינו רוצים – היינו מונעים מהם להמריא".
