דובר צה"ל בפרסית, רס"ר כמאל פנחסי, פרסם היום (רביעי) הודעה חריגה לתושבי הרפובליקה האסלאמית של איראן, שבה התייחס לפניות הרבות שהתקבלו בישראל מאזרחים החוששים לגורלם – וביניהם, לדבריו, גם אנשי שלטון וביטחון.
לדבריו, "חברים במוסדות הביטחון של המשטר מביעים את פחדם, ייאושם וכעסם על המתרחש באיראן, ומבקשים מאיתנו ליצור קשר עם הרשויות הישראליות – כדי שאיראן לא תסבול מאותו גורל כמו לבנון ועזה".

עוד ציין: "חשוב להבהיר כאן – אנחנו לא הרשות המתאימה לבקשות כאלה. אבל המעט שאנחנו יכולים לעשות הוא להפנות אותך לאתר האינטרנט של המוסד".
פנחסי חתם את דבריו בפנייה אישית: "אולי תמצא שם דרך חדשה לשפר את מצבך. שימו לב וודאו שאתם יוצרים איתנו קשר רק באמצעות VPN חיצוני! אנו מבינים שאתם כמהים לעתיד טוב יותר. מי ייתן ואלוהים אדירים יהיה בעזרכם".
