על רקע המתיחות הביטחונית והמשך המערכה באיראן, שגרירות ארצות הברית בירושלים הודיעה הבוקר (רביעי) כי תיסגר לפחות עד יום שישי הקרוב (21 ביוני), בהתאם להנחיות פיקוד העורף.
ההחלטה כוללת גם את המחלקות הקונסולריות בירושלים ובתל אביב – ולא יינתנו שירותים קונסולריים כלל במהלך ימים אלו, לרבות שירותי דרכונים, דוחות לידה או מענה לפניות חירום.

הדברים מגיעים לאחר לילה מתוח במיוחד בו טרם נפלה ההחלטה הסופית של הנשיא טראמפ האם להצטרף למערה עם ישראל נגד איראן.
כזכור, שגרירות ארה"ב שבתל אביב נפגעה בתחילת השבוע ממטח הטילים האיראני לעבר המדינה, לא היו נפגעים בקרב אנשי הסגל האמריקאי. על פי פרשננו הפוליטי ברדוגו הפגיעה היתה מכוונת בכדי לאיים על האמריקאים.
